longpatje
Legacy Member
gillegun zei:@longpatje: check
als er tegen morgen avond (21h) niet hoger geboden wordt, is die voor u.
(als je 'zolang' kan wachten natuurlijk)
Ik zal m'n best doen

Nog wel ff graag antwoord op de vraag i.v.m. het os.
Dus windows xp staat er legaal op of ... ?
Groetjes