Iphigeneia
Legacy Member
bf1942fan zei:liegen is bij mijn weten nog altijd iets wat je bewust doet en wat 2dehands hier mee te maken heeft is het zoveelste raadsel
lol , heeft 2000 posts en 77 itrader , dan treed onvermijdelijk het 9lives superioriteitsgevoel op en begint men elke post als een ambtenaar of flik
'' Beste
blablalblalbllabla jaja ik ben beter dan u blalblalbla want mijn moeke zegt dat blablalblalbla + mijn kaka stinkt niet
M vr gr ''
Beste
Neen, dat is gewoon liegen. Als dat niet zo was was u man genoeg (of vrouw) om dit te rectificeren in uw thread. Echter heeft u dat tot op heden nog niet gedaan.
En voor mijn manier van schrijven. Als u zo laag wil gaan om me daarop aan te spreken dan neem ik toch de hoge grond om naar beneden te kijken op u.
Veel succes met uw thread. Ik maak aan u mijn voeten niet meer vuil (of u moet natuurlijk nogmaals liegen).
Mvg