Archief - amd dualcore 2x 3800+ 1gb ram gforce 6200 ....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kenaney

Legacy Member
ik doe deze pc toren weg wegens plaatsgebrek en ook in bezit te zijn van laptop.

scherm - toetsenbord en muis zijn al apart verkocht.

specs zijn ongeveer dit;

amd dual core 3800mhz
1gb ram
80gb hd
nvidia 6200 gt
dvd writer
orgineel windows xp licentiestikker
case is zwart
http://i55.tinypic.com/2cwr9d2.jpg


dit gaat alleen volledig weg en wordt niet opgestuurd, dus enkel afhalen.

Minimumprijs is 65 euro
meneemprijs is 100 euros

bieden wordt volgende week zaterdag (dus 9 april) om 21h afgesloten indien het meeneemprijs is niet bereikt.

Ik behoud me het recht om deze niet te verkopen indiet het min. prijs is niet geboden en blablabla

gryptic

Legacy Member
graag wat meer info welk moederbord heeft ie sata welke rames DDR2 533/800mhz 1 lat dual channel etc? botje 65€

kenaney

Legacy Member
gryptic zei:
graag wat meer info welk moederbord heeft ie sata welke rames DDR2 533/800mhz 1 lat dual channel etc? botje 65€

wel het probleem is dak al de scherm-toetsenbord en muis al verkocht heb en het niet kan opstarten en kijken naar zijn configuratie.

Heb je een idee hoe ik het kan zien? Moet ik het kast openvijzen?

gryptic

Legacy Member
als je geen moni hebt zal je de kast moeten open vijzen om te zien welk moederbord er in zit

kenaney

Legacy Member
als je goe kijkt zie je zijn bod staan, alles is verlopen zoals het moest.

Sjoepap

Legacy Member
reden van aflasting van verkoop? verborgen gebreken?

en is de proc een x2 3800+ of x2 3800mhz (dewelke deze ook moge zijn)

Oli4V

Legacy Member
Sjoepap zei:
reden van aflasting van verkoop? verborgen gebreken?

en is de proc een x2 3800+ of x2 3800mhz (dewelke deze ook moge zijn)

in zijne printscreen zieje ne x2 3800+ ;)

kenaney

Legacy Member
Sjoepap zei:
reden van aflasting van verkoop? verborgen gebreken?

en is de proc een x2 3800+ of x2 3800mhz (dewelke deze ook moge zijn)

hij had hem normaal gezien gekocht maar zei altijd via pm dat ie "in de loop van deze week" ging afkomen en uiteindelijk niets van afliet, dan nog es hetzelfde van "deze weekend zekers". Het is nu 2 weken geleden en nog niets van hem gehoord.

hij gaat nog nen negatieve itrader krijgen denk ik

kenaney

Legacy Member
btw topic is aangepast en tegen volgende week zaterdag 9 april om 18h ga ik het sluiten, dus BIEDEN maar...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan