Archief - Bitfenix Game pc + 23" Apple Cinema Display en toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
Uiteraard, zoals ik al zei, ik probeer altijd mijn threads correct af te handelen en wil je zeker niet benadelen :).

Slikkah

Legacy Member
Tol zei:
Indien Slikkah akkoord is? Welke autoriteit heeft Slikkah hier juist? Ik heb gewoon een geldig bod geplaatst maar je doet gewoon erg je best om het aan Slikkah te verkopen? Gezien hij ook van Antwerpen is, krijg ik het vermoeden dat je hem kent van vorige aankopen en het op een akkoordje hebt gegooid of zo?

Als mijn vraag niet duidelijk is kan je altijd verduidelijking vragen ipv deze te negeren. Dat geldt tevens voor de duidelijkheid voor mijn bod an sich by the way...

Eerlijk gezegd heb ik bij mijn weten nog nooit bij dr.salt geweest alsik me niet vergis, uw vermoeden zit hier ietwat fout ;)
Ik vind geen enkele iTrader terug en de nick zegt me ook niet veel, daar zal het dus toch niet aan liggen.
Ik heb voor de zekerheid "excl. scherm" er eerder bijgeplaatst, omdat ik weet dat het forum hier nogal woordgevoelig kan zijn, dat had je beter ook gedaan,
maar ik dacht ook wel dat uw bod daarop gebaseerd was ( zonder scherm ) aangaande reactie op mijn vorige post.
Eigenlijk maakt mij dit allemaal niet uit hoor, ik had best ook ruim wat hoger willen gaan met de bieding, maar was deze middag helaas bezet.
Eerlijk is eerlijk, uw bod is geldig ( volgende op mijn eerdere post ) maar begrijp de TS ook wel, bekijk het even onder elkaar, voor mij maakt het echt niets uit, ik koop regelmatig wel eens een setje hier, eentje missen zal het niet maken hoor ;)

dr.salt

Legacy Member
Ok dus de misverstanden zijn bij deze de wereld uit :), Tom de computer is voor jou voor 325€. Verdere afhandeling via pm!

dr.salt

Legacy Member
Gisteren verkocht aan Slikkah aangezien Tol niet te vertrouwen is en uiteraard niets van zich liet horen :).

Tol

Legacy Member
Man man, en waarom dan wel??

Ik heb blijkbaar twee berichten gekregen. De 11e eentje om af te spreken en amper twee dagen later dit:

dr.salt zei:
Ik heb de pc vandaag aan Slikkah verkocht, of dacht je dat ik nog op jou ging zitten wachten :lol:?


:S

Jij beseft dat er zoiets is als een werkweek en weekend? Niet iedereen heeft dagelijks tijd om te reageren en 100km na Antwerpen te rijden hoor.

Deze hele soap is een lol. Mooie actie kerel.

dr.salt

Legacy Member
Die werkweek heeft je er voordien niet van weerhouden om het uur te reageren ;). Good luck met de negatieve itrader die je me probeert te geven, aangezien jij "nieuw" bent op het forum en 0 itrader hebt heb ik het volste recht om niet aan jou te willen verkopen.

dr.salt

Legacy Member
23.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft, of wanneer er nog geen iTrader score is.

Tol

Legacy Member
dr.salt zei:
Die werkweek heeft je er voordien niet van weerhouden om het uur te reageren ;). Good luck met de negatieve itrader die je me probeert te geven, aangezien jij "nieuw" bent op het forum en 0 itrader hebt heb ik het volste recht om niet aan jou te willen verkopen.

Misschien wel maar niet nadat je me publiekelijk en privé zegt dat de pc voor mij is. Of ga je hier ook weer een draai aan geven? Je had het bod aanvaard en van die regel is er dus geen sprake meer. De afhandeling was bezig en ik had mijn zoektocht gestaakt. Je achter die regel verschuilen (die er niet meer toe doet) is dan ook erg flauw.

En ik heb alleen de laatste dag gereageerd om 16u11 en 3 maal erna omdat jij zelf direct reageerde. Dat was na een werkdag (althans voor mij) en ik zat achter de computer. Mag dat nog ja?! Met uw excuses altijd om uw acties te rechtvaardigen...

Ondertussen sta ik hier mooi te blinken met mijn opgehaalde scherm.

lestef

Legacy Member
Tol zei:
Man man, en waarom dan wel??

Ik heb blijkbaar twee berichten gekregen. De 11e eentje om af te spreken en amper twee dagen later dit:




:S

Jij beseft dat er zoiets is als een werkweek en weekend? Niet iedereen heeft dagelijks tijd om te reageren en 100km na Antwerpen te rijden hoor.

Deze hele soap is een lol. Mooie actie kerel.

dr.salt zei:
23.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft, of wanneer er nog geen iTrader score is.

In dit geval heeft Tol het recht om je een negrep te geven en terecht.

Je hebt zijn bod aanvaard , de koper heeft volgens de regels een paar dagen (7) om te reageren , niet iedereen zit elke dag op het forum, er bestaat zo iets als een leven buiten het forum. 3 dagen later verkoopt je aan iemand anders . Hiervoor kan hij je een negrep geven.

Achteraf het excuus gebruiken dat je het recht hebt om af te zien van de verkoop omdat hij nieuw is niet van toepassing hier want je hebt zijn bod al aanvaard.

Fouten kunnen gebeuren , geef je fout toe en zand erover maar geen flauwe excuses zoeken .

Negrep is terecht.

dczelda

Legacy Member
is deze nu al weg? zoja met of zonder scherm en andere randapp.

dr.salt

Legacy Member
lestef zei:
In dit geval heeft Tol het recht om je een negrep te geven en terecht.


Je hebt zijn bod aanvaard , de koper heeft volgens de regels een paar dagen (7) om te reageren , niet iedereen zit elke dag op het forum, er bestaat zo iets als een leven buiten het forum. 3 dagen later verkoopt je aan iemand anders . Hiervoor kan hij je een negrep geven.


Achteraf het excuus gebruiken dat je het recht hebt om af te zien van de verkoop omdat hij nieuw is niet van toepassing hier want je hebt zijn bod al aanvaard.


Fouten kunnen gebeuren , geef je fout toe en zand erover maar geen flauwe excuses zoeken .


Negrep is terecht.


Het spijt me meneer moeial maar ik heb op voorhand aan de mods toestemming gevraagd om de pc alsnog aan de andere bieder te verkopen aangezien die SNEL weg moest en Tol plots meer dan een dag niet meer even de tijd kon vinden om een miezerige pm te beantwoorden.
Kwertie heeft me persoonlijk verzekerd dat ik het volste recht heb om alsnog aan Slikkah te verkopen, wat jij daar van vindt daar trekt letterlijk niemand zich iets van aan ;).

lestef

Legacy Member
Regels zijn regels , ook voor jou.
En als jij toestemming hebt gekregen van een mod om de regels te breken dan mag je die pm hier ook posten , want dit is niet ok.

En euh wat beleefder mag ook , het is niet omdat mijn commentaar u niet aanstaat dat je zo een toontje mag aanslaan.
Hoe dan ook het is niet ok en niet volgens de regels dus negrep terecht .

dr.salt

Legacy Member
Beleefder mag maar hoeft niet, ik kan geen verdere energie verspillen aan drama queens die in threads waar ze niets mee te maken hebben wat komen janken over wat zij nu es vinden wat al dan niet hoort.

Ik doe al lang genoeg zaken op dit forum en steeds op een correcte manier, aan JOU heb ik geen verantwoording af te leggen, de moderators al helemaal niet.
Hoe je het zelfs in je hoofd krijgt... Jongens toch er loopt wat rond op de wereld.

lestef

Legacy Member
Zo zie je maar en dan staan ze verstomd dat dit forum naar de haaien loopt.

Als hier de eerste de beste plebs het niet nodig acht om beleefd te zijn en de regels te volgen .... gij gaat nog veel verkopen hier manneken.


En ik reageer niet meer, verlaag me niet tot het niveau van deze plebs.

dr.salt

Legacy Member
Jij zal met je 240 berichtjes dit forum vast goed kennen ;). Probeer in de toekomst misschien ook liever je aanwijzende voornaamwoorden op een correcte manier te gebruiken vooraleer je slim tracht te doen met je "deze plebs"...

het gepeupel ziet u iig graag gaan.

lestef

Legacy Member
Goed ..... Het gaat erom dat ik je wijs op je fout en dit wil je niet aanvaarden.
Niet iedereen zit elke dag op het forum , er zijn mensen met een leven buiten het forum en een echte job.
Regels staan dit ook toe.
Jij hebt misschien 6000 berichten en ik veel minder, maakt dit je een beter mens ? Aan je reacties te zien helemaal niet... misschien moet je een echte job eens proberen ?

Soit, ik reageer niet meer , ik zal in ieder geval nooit van jou kopen.

dr.salt

Legacy Member
Het gaat er om dat jij niemand op onbestaande fouten te wijzen hebt. Mocht je nog op een normale manier gereageerd hebben zou ik er nog een waardig antwoord op gegeven hebben maar die belerende toon heb je gewoonweg niet aan te slaan.

En maak je verder over mij maar geen zorgen, ik heb een uitstekende job.

Ik kijk iig uit naar je volgende bericht met een nieuwe belofte nooit meer terug te keren ;).

Kwertie

Legacy Member
Ai ai ai wat is me dit hier allemaal... Ik had idd een PM gehad van dr.salt, en had idd gezegd dat hij een bod mag weigeren op basis van de itrader die onbekend of heel negatief is (zie regel 26).
Dit was zonder dit topic reeds gezien te hebben. Als het bod eerder in dit topic aanvaard werd, vervalt dit wel natuurlijk, het weigeren van een bod had direct moeten gebeuren.

't Is idd onduidelijk geweest van beide kanten lijkt mij.
Deze vraag zegt mij eerlijk gezegd ook niet veel (al kunnen we wel vermoeden dat je bedoelt dat windows moet draaien bij het afhalen).
Win bij gezien draaiend te bezichtigen?
Dus ik begrijp de verkoper ook wel, net als de koper.

Willen jullie akkoord gaan dat beide negatieve itraders geschrapt worden? Puur objectief gezien denk ik dat beide iets beter hadden kunnen gedaan hebben.
Graag jullie reactie via PM, want ik sluit dit topic alvast.

/edit:
Blijkbaar ben ik nu verplicht om de posts heel rechtlijnig (als een robot) te lezen, want er komt anders geen broederlijke overeenkomst. Als we we dat doen, dan zie ik een bod van 325, inclusief scherm (want er staat niets bij vermeld). Dan lijkt dat bod inderdaad lager dan het voorgaande bod zonder scherm. Maar we kunnen blijven discussiëren zo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan