Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tol zei:Indien Slikkah akkoord is? Welke autoriteit heeft Slikkah hier juist? Ik heb gewoon een geldig bod geplaatst maar je doet gewoon erg je best om het aan Slikkah te verkopen? Gezien hij ook van Antwerpen is, krijg ik het vermoeden dat je hem kent van vorige aankopen en het op een akkoordje hebt gegooid of zo?
Als mijn vraag niet duidelijk is kan je altijd verduidelijking vragen ipv deze te negeren. Dat geldt tevens voor de duidelijkheid voor mijn bod an sich by the way...


dr.salt zei:Ik heb de pc vandaag aan Slikkah verkocht, of dacht je dat ik nog op jou ging zitten wachten?

dr.salt zei:Die werkweek heeft je er voordien niet van weerhouden om het uur te reageren. Good luck met de negatieve itrader die je me probeert te geven, aangezien jij "nieuw" bent op het forum en 0 itrader hebt heb ik het volste recht om niet aan jou te willen verkopen.
Tol zei:Man man, en waarom dan wel??
Ik heb blijkbaar twee berichten gekregen. De 11e eentje om af te spreken en amper twee dagen later dit:
Jij beseft dat er zoiets is als een werkweek en weekend? Niet iedereen heeft dagelijks tijd om te reageren en 100km na Antwerpen te rijden hoor.
Deze hele soap is een lol. Mooie actie kerel.
dr.salt zei:23.) Een verkoper heeft het recht een bod te weigeren wanneer de bieder 2 of meer negatieve deals achter de rug heeft, of wanneer er nog geen iTrader score is.
lestef zei:In dit geval heeft Tol het recht om je een negrep te geven en terecht.
Je hebt zijn bod aanvaard , de koper heeft volgens de regels een paar dagen (7) om te reageren , niet iedereen zit elke dag op het forum, er bestaat zo iets als een leven buiten het forum. 3 dagen later verkoopt je aan iemand anders . Hiervoor kan hij je een negrep geven.
Achteraf het excuus gebruiken dat je het recht hebt om af te zien van de verkoop omdat hij nieuw is niet van toepassing hier want je hebt zijn bod al aanvaard.
Fouten kunnen gebeuren , geef je fout toe en zand erover maar geen flauwe excuses zoeken .
Negrep is terecht.
.
.Dus ik begrijp de verkoper ook wel, net als de koper.Win bij gezien draaiend te bezichtigen?