dukesbury
Legacy Member
@hia_da: je had een bod gedaan van 300€ zonder iets te zeggen over de afsluitdatum... en nu gebruik je dit als 'smoes' om er onderuit te komen.... spijtig. Voor het bieden had je kunnen vragen wanneer ik afsloot.
@XcW: jij hebt blijkbaar het winnende bod... zie PM.
@XcW: jij hebt blijkbaar het winnende bod... zie PM.