Archief - Compacte game/all round pc (i5 750, gtx 460, 4gig ram, TT lanbox,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

siske212

Legacy Member
Te koop: compacte game pc/all round pc!

Voorlopig enkel in zijn geheel te koop. Interesse voor onderdelen mag gegeven worden, maar hier wordt in eerste instantie geen rekening mee gehouden.

Moederbord: Gigabyte GA-P55M-UD2
s1156, µatx,... (zie link voor meer info)
GIGABYTE - Motherboard - Socket 1156 - GA-P55M-UD2 (rev. 1.1)
reviews: Google

Processor: Intel Core i5 750
incl. originele koeler

CPU-koeler: Scythe Big Shuriken
Scythe"BIG SHURIKEN" 3Heat Pipes CPU Cooler
reviews: Google

Geheugen: Team Elite 4GB (2x2GB) DDR3 1333 MHz CL9 1,5V
Team Group Inc

Harddisk: Samsung Spinpoint F1 1TB
komt geformateerd

Voeding: OCZ ModXtream pro 600W
OCZ 500W-700W ModXStream Pro Power Supply - OCZ

Behuizing: Thermaltake lanbox lite, mATX, zwart
Thermaltakeusa*»*Chassis*»*Home Theater*»*LANBOX Series*»*LANBOX Lite : LANBOX Lite VF6000BNS

Grafische kaart: EVGA GeForce GTX 460 SuperClocked 768 mb met 10 jaar garantie (geregistreerd op de website)
reviews: Google

Optical: Samsung dvd-writer (zwart)

Toetsenbord: Logitech multimedia toetsenbord

Muis: Logitech MX 1000 lader muis, incl. oplader.
Het logo is wat afgesleten door gebruik, maar werkt verder perfect.

Aankoop meeste onderdelen: oktober 2009. Minimaal dus nog garantie tot oktober 2011. Grafische kaart aangekocht september 2010, 10 jaar garantie (geregistreerd op de site).
Overal originele verpakkingen, alle toebehoren en facturen/garantiebewijzen van.
Op te halen te Leuven of Tielt; steeds na afspraak.

minimumprijs: €475

Ter info, pc is hier geschat: https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/s1156-matx-gameall-round-pc.778153

UPDATE: €475 zonder tobo en muis geboden door stofke15

AFSLUIT: vrijdag 22/04 20u00. Bod in laatste uur = 1 uur verlenging. Dit om sniperboden tegen te gaan.

siske212

Legacy Member
siske212 zei:
Voorlopig enkel in zijn geheel te koop. Interesse voor onderdelen mag gegeven worden, maar hier wordt in eerste instantie geen rekening mee gehouden.

;)

siske212

Legacy Member
Svenno zei:
Als ik het goed op heb, kan er dus nog 1 extra HD in?

Er is een HDD-cage voor 2 harde schijven, een "zijkant-cage" oorspronkelijk bedoeld voor een raptor schijf (uiteraard marketing, dus gelijk welke HDD past erin ;), hier zit dus mijn F1 in.
Dan kun je nog schijven steken in de 3,5" bays (1x) en 5,25" bays (2x).

Uiteraard moet je keuzes maken. Een optical en cardreader neemt dus al twee bays weg. Een heel lange grafische kaart zorgt er voor dat je de hard disk cage moet uithalen.

Om op je vraag te antwoorden; een extra HD kan er dus zeker nog in; meer dan één zelfs ;)

Filmpje ter info: http://www.youtube.com/watch?v=0JXlNichOzY
Mijn is dus wel zonder window.


@ XcW: Voorlopig nog niet apart te koop. Ik hou rekening met de interesse en als alles weg zou raken aan verschillende mensen, zal ik meer kunnen zeggen. Ge moogt altijd een bodje doen ;)

Svenno

Legacy Member
Dat maakt al veel duidelijk :).

Bod van €400 afgehaald. Negeer maar indien te laag.

Caracalla

Legacy Member
interesse in
- CPU
- CPU cooler
- RAM
- Moederbord

mocht dit appart de deur uit gaan stuur je maar een PM.

siske212

Legacy Member
Svenno zei:
Dat maakt al veel duidelijk :).

Bod van €400 afgehaald. Negeer maar indien te laag.

Komt niet in de buurt van de minimumprijs, dus inderdaad te laag ;)
Ter info: de pc is hier geschat:
https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/s1156-matx-gameall-round-pc.778153

Caracalla zei:
interesse in
- CPU
- CPU cooler
- RAM
- Moederbord

mocht dit appart de deur uit gaan stuur je maar een PM.

Bedankt voor de reactie, ik hou er rekening mee als zou blijken dat er niet genoeg interesse is om alles in eens te verkopen.

-----------------------------------------------------------------------
Er zit tevens een samsung dvd-writer in de computer, én een logitech mx1000 lasermuis incl. oplader en logitech multimedia toetsenbord. Dit was ik vergeten!

siske212

Legacy Member
AssasinGhost zei:
Waarom verkoop je hem alsk vragen mag?

Volgend jaar stagejaar (geneeskunde); zal er helaas absoluut geen tijd meer voor hebben.
Heb al een subnotebook gekocht ter vervanging.

AssasinGhost

Legacy Member
siske212 zei:
Volgend jaar stagejaar (geneeskunde); zal er helaas absoluut geen tijd meer voor hebben.
Heb al een subnotebook gekocht ter vervanging.
Spijtig, anders wou ik mijn Vaio wel ruilen met opleg van mijn kant :)

siske212

Legacy Member
stofke15 zei:
475 zonder tobo en muis mits snel afgehandeld in leuven.

Ophalen in Leuven kan ten vroegste pas maandag 25 april omdat ik deze week in Tielt (West-Vlaanderen) ben. Is dat snel genoeg voor u? Zoja, noteer ik uw bod.

stofke15

Legacy Member
Eventueel, maandag is mijn laatste dag conge dus dan zou ik maandag zelf er moeten kunnen om komen. Waar in leuven is het ergens?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan