Archief - Degelijke Game PC ( Intel E6600, ATI 5870,...) VOLLEDIG / ONDERDELEN

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DonVermo

Legacy Member
Ik verkoop volgende pc: (zonder hdd's )

Moederbord: GA-P35-DS4
Richtprijs: een degelijk bod

CPU: Intel Core2Duo E6600 2,4Ghz
Richtprijs: een degeleijk bod

Geheugen: 6GB ( 2 x 1 GB OCZ Platinum Revision 2 PC2-6400 )
2 X 2 GB OCZ Gold Series PC2-6400 richtprijs €70

Grafische Kaarten: richtprijs €150
- PowerClolor ATI Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Dual DVI/HDMI/DisplayPort

Voeding: Superflower SF-700R14A
Richtprijs: een degelijk bod

Case: Sunbeam Transformer BLACK
( in de case zitten wel nog fans en andere brolligheden die niet meer werken )
120mm fan en 75mm fan werken wel ( rear & top )
Richtprijs: €50

Volledig pakket: €350 ( dus zonder aparte stukken )

Onderdelen worden liever niet appart verkocht tenzij op elk onderdeel een degelijk bod is uitgebracht.
Geen direkte minimumprijs, ik zie wel wat er geboden word.
De case is al ongeveer 5 jaar oud, de componenten zijn op hetzelfde moment aangekocht ongeveer 2,5-3 jaar terug maar werken nog perfect. OCZ Gold Series ram is 2 maand oud. Alsook de HD5870 is slecht enkele maanden oud en werkt perfect.

Overclocking was hier nooit van toepassing btw !

Voorkeur gaat naar afhaling, verzending op kosten en risico van de koper.

Foto's Case:
http://i56.tinypic.com/2ia4fer.jpg
http://i53.tinypic.com/2ldtyl4.jpg
http://i55.tinypic.com/2d9a4w4.jpg
http://i54.tinypic.com/2rhoft4.jpg
http://i55.tinypic.com/nnusqx.jpg

DonVermo

Legacy Member
Doe maar een bod. Grafische kaart is het meest waardevolle van het pakket.

Astro

Legacy Member
Die graka is wel overkill voor mij. Doe je hem ook weg zonder graka en met minder geheugen. Moet als linux server dienen...

DonVermo

Legacy Member
Mja, dat kan je eventueel zelf ook achteraf verkopen hé.
Wat zou je bieden zonder graka en minder ram ?

DonVermo

Legacy Member
Voorlopige richtprijs: €200
Heeft nieuw een heel pak meer gekost !

babbelut

Legacy Member
Richtprijs voor graka of volledige setup? Is niet helemaal duidelijk...

DonVermo

Legacy Member
babbelut zei:
Richtprijs voor graka of volledige setup? Is niet helemaal duidelijk...

Richtprijs is voor graka.
Heb niet direkt een richtprijs voor het volledige systeem.

Hell

Legacy Member
Case: Sunbeam Transformer BLACK
( in de case zitten wel nog fans en andere brolligheden die niet meer werken )

richtprijs voor case ?
eigen foto's van huidige staat mogelijk?
wat zijn "andere brolligheden die niet meer werken" ?

DonVermo

Legacy Member
Wie doet er een bod ?

Stukken worden appart verkocht.

Case...€50 ?

Hell

Legacy Member
DonVermo zei:
Case...€50 ?

als gij mijn vorige vragen eerst wilt beantwoorden dan wil ik misschien een bod uitbrengen ja :)
ik ga geen bod uitbrengen voor een onbekend product, ik weet niet eens wat ik koop :)

DonVermo

Legacy Member
Hell zei:
als gij mijn vorige vragen eerst wilt beantwoorden dan wil ik misschien een bod uitbrengen ja :)
ik ga geen bod uitbrengen voor een onbekend product, ik weet niet eens wat ik koop :)

Foto's zeker mogelijk, die zullen er wel pas donderdag/vrijdag zijn, ik zal ze hier posten.

Hell

Legacy Member
Hell zei:
Case: Sunbeam Transformer BLACK
( in de case zitten wel nog fans en andere brolligheden die niet meer werken )

richtprijs voor case ?
eigen foto's van huidige staat mogelijk?
wat zijn "andere brolligheden die niet meer werken" ?

DonVermo

Legacy Member

Sorry, ik dacht dat ik die vraag al had beantwoord,
het betreft "voedingsjes" voor led lampjes enzo die erin gezeten hebben, fancontroller die WEL nog werkt. Er zit nog één werken LED bar in met 3 kleuren.

Maar hier moet je je niet veel bij voorstellen, die voedigen mag je in de vuilbak wippen want de helft word niet meer gebruikt. Enkel die voor de werkende LED-bar. Foto's zal je donderdag / vrijdag hier vinden.

Btw voor de geïntereseerden: ik verkoop ook een powermac G5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan