Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b0rn2die4 zei:

longpatje zei:dus om 15.48 zegt TS dat case verkocht is terwijl jij om 17.01 een bod uitbrengt
Koop is dus blijkbaar via pm gesloten dan ?
longpatje zei:dat is niet meer gissen he ;-)
Als verkoper gewoon had geantwoord op jouw vraag i.v.m. verzending had ik wss ook geboden, maar blijkbaar hebben jullie 'onder voorbehoud' alles al geregeld.
enfin, zoals je zegt, 'case is toch al weg'.
Cyb^`- zei:( Totaal min bod €70 exclusief levering ) ( Kan verzenden via Bpost )
First post.

Cyb^`- zei:Sorry longpatje (Eerste Itrade ooit, en kheb regels zo wat met de natte vinger doorlezen)
Cyb^`- zei:Klinkt goed abby, ik zal je pm sturen.
Moeten nog zien hoe we dit gaan doen ( sinds we allebij voorlopig 0 iTrades hebben )