Archief - Hdd's, vga's, ram,.... enkel in één koop. Vanaf € 0,00

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
De laatste stuiptrekking van mij hobby jaren geleden, heb ik het laatste beetje dat ik nog had in een bananendoos 'gegooid' en word enkel als lot verkocht, alles werkt normaal nog, maar word geen enkele garantie gegeven. Ook als je het komt afhalen, neem je het mee zonder uit te zoeken, dat wil dus zeggen ALLES!

Min. prijs: € 0,00 (bieden per € 0,50, niet meer of minder om de fun er wat in te houden)
Meeneemprijs: Geen!
Eind datum: maandag 15 nov. 2010 @ 20u00 (met de 15 min. regel)
Zéér slechte foto zonder de kabels: http://i54.tinypic.com/1zp1q83.jpg

Wat steek er allemaal in?
Western Digital HD WD400BB-75FJA1 40Gb
Maxtor HD 32049H3 20Gb
Seagate HD ST52520A 2,5Gb
RAM 128Mb HYM7V631601
2x RAM Swiss 512Mb SEU06464D4B71EP
Videokaart AGP MVGA-NVG256AL
Videokaart AGP RV280-LE-A062
Geluidskaart PCI SP-801
Modem PCI HP 5187-4614
Modem PCI BeWAN A888
Fan Coolermaster 80mm A8025-18-CB-4JN-L1
Fan Coolermaster 120mm A12025-12CB-4KN-L1
Fan Papst 120mm 4412 F/2GL
Fan 80mm CB802512M
Compaq CD-ROM CD-244E-BC3
Toshiba CD-RW/DVD-ROM SD-R2102 met IDE convertor
Hama USB 2.0 Cardreader 19-in-1 met 1Gb MMC
2x DVI/VGA convertor
2x PS2/USB convertor
Koion krimptang plus aantal RJ45's
Switch 8 poort Edimax
GPS Bluetooth ontvanger
CPU P3 costa rica 733/256/133/1.7v 3047A195-0405 SL4CG

En dan nog een hoop kabels: Stroomkabels, VGA, verschillende USB, ethernet (versch. lengtes), TV-out kabels en convertors, IDE, noem maar op en het steekt er wel in peins ik!

Happy bidding! :niceone:

paraDOTbe

Legacy Member
Genoteerd! :) Komaan mannekes de papst fan en krimptang zijn al veel meer waard dan 6 eurokes :D

paraDOTbe

Legacy Member
wieda zei:
Ik ga/kan niet blijven opbieden met 50 cent. :(

€6.50.
Uw best doen ;) Dit is gewoon een fun verkoop... Kan ook moeilijk nu nog de regels veranderen! :naughty:

successor

Legacy Member
7 euro.

De persoon die zo gefrustreerd is dat hij/zij niet meer biedt is uiteindelijk zelf de pineut.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan