Maximus, ik heb je pm beantwoord.
Een factuur op naam is dus niet mogelijk aangezien ik geen producten aankoop en verkoop (en dit dus ook cadeau heb gekregen en niet aangekocht heb).
Ik kan wel een verkoopovereenkomst maken zoals ik met SaoT|IkKe al was overeengekomen.
Geld je bod dan nog?