Archief - Kwalitatieve setup! (2500k, 512Gb SSD, ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jada

Legacy Member
De ram is momenteel gereserveerd voor Jerre.
Tenzij Webtourist een bod wil doen voor enkel de X-Fi en de PSU lijkt het erop dat jij de PSU kan kopen.

De ouderdom van de PSU, dat zal toch al wel enkele jaren zijn, er is alleszins geen garantie meer op.
Maar hij werkt perfect, anders zou ik hem niet aanbieden ;)

Je bod van 55 EUR is alleszins genoteerd!

lestef

Legacy Member
2500k - 90 EUR
ASRock Z77 Pro4-M - 35 EUR
Crucial Ballistix sports - 8GB, DDR3-1600, CL9-9-9-24 - 25 EUR
Antec TruePower Quattro 850W - 20 EUR
Windows 7 Premium - 25 EUR



220€ geboden als ik het dit weekend (zaterdag 17/10 kan komen afhalen anders is het niet nodig).
(Niet slecht bedoeld heb gewoon snel een upgrade nodig voor mijn systeem).

Hungry®

Legacy Member
ik ga passen mbt de voeding en laat ze over aan webtoerist wiens bod toch hoger ligt. Sukses met de verkoop.

lestef

Legacy Member
Hey Jada,

Ik heb gewoon je prijzen genomen en er 25 euro bij geboden.

2500k - 90 EUR
ASRock Z77 Pro4-M - 35 EUR
Crucial Ballistix sports - 8GB, DDR3-1600, CL9-9-9-24 - 25 EUR
Antec TruePower Quattro 850W - 20 EUR
Windows 7 Premium - 25 EUR
Totaal: 195 EUR + 25 EUR= kom ik op een bod van 220EUR

Btw zijn alle sata kabels bij het moederbord ?
En heb je toevallig nog ergens een SATA DVD lezer ofzo ? Mijn heeft juist de geest gegeven, lol.

Jada

Legacy Member
Update:

Webtourist & Hungry haken af.

@ Lestef: Bod geaccepteerd, afhaling zaterdag 17/10 no problem.
Kan je wel even per onderdeel je bod plaatsen?
@ velghus: geen meeneemprijs voor SSD

Ik sluit af 16/10 @ 20h voor CPU/MOBO/RAM/HDD/PSU/CASE/Win7
Hoogste bod door h.lecter voor de case: 50 EUR & lestef voor de rest!

Nog vrij op te bieden:
* Truespirit
* X-Fi
* 512Gb SSD


/edit: (had gefoefeld aan mijn berichtje, per toeval gedelete, het bovenstaande moet voor dat van lestef)

Jada

Legacy Member
lestef zei:
Hey Jada,

Ik heb gewoon je prijzen genomen en er 25 euro bij geboden.

2500k - 90 EUR
ASRock Z77 Pro4-M - 35 EUR
Crucial Ballistix sports - 8GB, DDR3-1600, CL9-9-9-24 - 25 EUR
Antec TruePower Quattro 850W - 20 EUR
Windows 7 Premium - 25 EUR
Totaal: 195 EUR + 25 EUR= kom ik op een bod van 220EUR

Btw zijn alle sata kabels bij het moederbord ?
En heb je toevallig nog ergens een SATA DVD lezer ofzo ? Mijn heeft juist de geest gegeven, lol.

Ik weet dat je er 25 EUR hebt bijgedaan, maar voor het bieden overzichtelijk te houden, zijn biedingen per onderdeel beter ;)
Alle satakabels zijn bij het moederbord!
Heb nog een (sata) DVDRW, zwarte kleur. Voor 5 EURO de jouwe.

lestef

Legacy Member
Jada kan je misschien morgen middag al afsluiten ? Kan zijn dat ik morgen namiddag al langs kan.

Hungry®

Legacy Member
...de geluidskaart is er nog, bod van 20 EUR opgehaald. Is toch PCI-E?

Jada

Legacy Member
Hungry® zei:
...de geluidskaart is er nog, bod van 20 EUR opgehaald. Is toch PCI-E?

PCI-E, en genoteerd! (Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio PCI Express 7.1 Sound Card - Creative Labs (Pan Euro))

lestef zei:
Jada kan je misschien morgen middag al afsluiten ? Kan zijn dat ik morgen namiddag al langs kan.

Okay, ik sluit vanavond af om 22h

h.lecter zei:
Jada,
zit er een odd in de case? of heb je eentje liggen?

Zit er geen in, en spijtig genoeg ook niet in m'n bezit.
Ik gebruik voor niets nog DVD.

Jerre zei:
€125 voor de ssd
Genoteerd

Jada

Legacy Member
UPDATE
Ik sluit om 22h vanavond af voor:

* CPU/MOBO/RAM/HDD/PSU/Win7
Bod van 220 EUR door lestef

* X-Fi
Bod van 20 EUR door Hungry®

* CASE
Bod van 50 EUR door h.lecter


Nog even open:
* 512GB SSD
Bod van 125 EUR door Jerre

Jada

Legacy Member
Mijn excuses voor de (zeer) late respons.
9lives heeft gepresteerd om mijn IP adres volledig te blokkeren zodat ik niet kan inloggen op het forum (eigenlijk mijn fout wegens foutief proberen in te loggen met laptop).
Toch via iemand anders nu kunnen inloggen om vlug enkele updates door te sturen!

Hungry, ik stuur je een PM voor de X-Fi!

@ all: ik zal een nieuw topic openen voor de SSD & er komt nog iets extra in verkoop. (Link
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan