@jastas: revisie vind ik niet terug, net zitten googlen en niks gevonden. Ook nog gans de koeler, doos enz ondersteboven gekeerd maar niks gevonden wat revisie betreft.
Kan enkel zeggen dat deze ongeveer een maand, nadat de I7 gelanceerdis, aangekocht is.
Was toen nog geen standaard s1366 mounting plate erbij, heb die apart moeten bijkopen.
@Teemto: genoteerd
@Wasbeer: nog geen betaling voor netwerkkaart ontvangen.