Archief - Mobo - Memory - Graka - Cooler - Netwerkkaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shevchenko

Legacy Member
@Teemto: dual pcb, de eerste versie
@jastas: revisie zal ik prob morgen wa tijd hebben om te kijken

Zal anders de afsluitdatum naar dinsdagavond 20u00 verzetten.

shevchenko

Legacy Member
@jastas: revisie vind ik niet terug, net zitten googlen en niks gevonden. Ook nog gans de koeler, doos enz ondersteboven gekeerd maar niks gevonden wat revisie betreft.
Kan enkel zeggen dat deze ongeveer een maand, nadat de I7 gelanceerdis, aangekocht is.
Was toen nog geen standaard s1366 mounting plate erbij, heb die apart moeten bijkopen.
@Teemto: genoteerd
@Wasbeer: nog geen betaling voor netwerkkaart ontvangen.

shevchenko

Legacy Member
thx croimans, maar denk dat je verkeerd zit ivm die revisie, is voor de thermalright koeler en niet voor de graka.
Of ben ik hier verkeerd?

croimans

Legacy Member
ja, k ben verkeerd lol,

maar rev van een koeler heeft meestal te maken met verbetering van de koeler of MOUNTING support voor meerdere sockets.

shevchenko

Legacy Member
Enkel graka is verkocht!!!!
Netwerkkaart is ook terug te koop.
Allez mensen minimum bieden is gelijk verkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thombose

Legacy Member
ik vind weinig benchies die hem vergelijken met bv. nen Mugen 2 die ik wou gaan kopen. Wat zijn jouw ervaringen ermee? (heb nen i7-920 C0 stepping) Kwil vooral ene die stil is en waar je goed mee kan overclocken. is met backplate hé?

Tom

shevchenko

Legacy Member
Had ook een 920 Co stepping toen ik startte.
Proc had idle dacht rond de 35 graden overclocked tot 3.2ghz dacht ik.
Onder load en dan meestal bij het gamen kwam ik tussen de 45 en 50 graden uit.
Ben toen overgestapt naar de corsair H50 (die hier ook nog ligt) en temps waren iets lager.
Toch wat teleurgesteld ben ik overgestapt op volledige wc.
Denk dat het verschil toch allemaal niet zo hoog ligt.

Thombose

Legacy Member
nee idd :), laatste vraag...is hij stil? want als het hier warm is in de kamer durft dien stock koeler toch wel serieus ambetant doen (en dat met 6 koelers in de kast :p )

shevchenko

Legacy Member
Er zit wel geen fan bij.
Wel van die wire clips zodat je een push and pull combinatie kunt maken.

shevchenko

Legacy Member
Netwerkkaart nu ook verkocht, komaan mensen de rest moet hier ook weg.

Kandalftje

Legacy Member
20 euro op cooler s1366 enkel als het morgen kan afgehaald worden is dringend.
Clips voor 120 fans aan te hangen zitten die er beide bij of ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan