Archief - pc's en onderdelen -> snelverkoop <-

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da_Hobit

Legacy Member
kort,
het is Kerstmis en alles staat in mijne weg dus moet weg

we beginnen met het volgende:

3x Dell Optiplex GX620 , 2 in perfect werkende staat, 1 voor onderdelen
2x Dell Dimension 4100 in perfect werkende staat
extra pc voor onderdelen

notebook:
Acer 1692wlmi voor onderdelen

+ alles !! en nog meer wat op de foto's staat
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/1.JPG
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/2.JPG
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/3.JPG
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/4.JPG
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/5.JPG


verkoop loopt af op Donderdag 30/12 om 20 uur , het hoogste bod wint , simpel

door de hoeveelheid : gelieve af te halen, leveren is mogelijk tegen meerkost

OPENINGSBOD: vanaf 53 €

Da_Hobit

Legacy Member
zie dat er foutje in m"n post staat ... foto's zijn correct , heb me mistypt van info

de modellen zijn
GX270
GX260
GX280 -> voor onderdelen

om het goed te maken :

dit mag er ook nog bij
http://77.243.237.194/~motivo/ivo/6.JPG

ter info , hdd's zijn 100% met hddtune ( full check ) en zijn 160 gb sata, 80 gb, ATA, 200 GB Sata

reavermaster

Legacy Member
Bod genoteerd of is boven je drempel vandaar de vraag...

successor

Legacy Member
Die GX260, zijn de condensators daar nog goed van ?

100 euro afgehaald voor alles, dus dat in post #1 en post #3.

P4man

Legacy Member
Die acer notebook, "voor onderdelen". welke onderdelen, maw, wat is er mis mee?

successor

Legacy Member
Da_hobit,

Zou je voor mij een anti- snipe-bied maatregel in je afsluitdatum willen inbouwen? Zodat de afsluittijd telkens pas een uur verstrijkt nadat het laatste bod gedaan is?

Da_Hobit

Legacy Member
@ hey69, ik verkoop alles in 1 pakket ... niks apart -> heb dat wel niet duidelijk gespecificieerd in de begintopic , maar dan ben ik direct van alles vanaf

@ successor, bij mijn weten zijn die condensatoren in orde,
het hoogste bod staat voorlopig voor successor met 100 &#8364; afgehaald
- bedoel je met die 'anti-snipe regel' vanaf 20 uur of ??

@ P4man die Acer deed volgens mijn schoonbroer 'niks' nimeer dus heb er zijn hdd eruit gehaald , niet verder naar gekeken

zal straks eens zien of ik hier nog niet teen en tander kan bij gooien

badboyss

Legacy Member
ik denk dat successor bedoeld als ik om 1 voor 20 een bod doe 1&#8364; hoger heb ik de boel.
Met de 1 uur regel is de afsluit dan ipv 20 u 21 uur om de rest ook kans te geven over te bieden.

correct me if i'm wrong

greets b

successor

Legacy Member
successor zei:
Die GX260, zijn de condensators daar nog goed van ?

100 euro afgehaald voor alles, dus dat in post #1 en post #3.

badboyss zei:
ik denk dat successor bedoeld als ik om 1 voor 20 een bod doe 1€ hoger heb ik de boel.
Met de 1 uur regel is de afsluit dan ipv 20 u 21 uur om de rest ook kans te geven over te bieden.

correct me if i'm wrong

greets b

Ik zal even zelf formuleren wat ik wil zien, maar badboyss zit er niet ver naast.

"Ik sluit af op het meest late van de volgende tijdstippen: donderdag om 20.00h, of een uur na het laatste bod"

$woop

Legacy Member
Om even in te gaan op successor zijn "anti- snipe-bied maatregel".

Een uur is veel te lang... Andere veilingwebsites werken met de 5-minuten regel anders zitten we tot middernacht te bieden...

(Mijn mening)

Da_Hobit

Legacy Member
ik sluit gewoon vanavond af om 20 uur ...
zal die anti-sniper dinges onthouden voor de volgende keer

mvg,
Ivo

Da_Hobit

Legacy Member
de verkoop is afgelopen ... het winnende bod is dat van reavermaster ( afsluiting om 20.00 uur )

ik stuur je direct een PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan