Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iphigeneia zei:Beste
Voor 3 euro meer heb je ze nieuw van een winkel. Snap dat uw factuur misschien ook nieuw is maar dan nog.
Bod van 135 op de 256GB, is en blijft 2e hands.
Anders free up.
Mvg
T0M zei:Hey,
Merci voor de feedback. Ik heb de minimum van de 256GB verlaagd naar 160 euro. Hetgeen je biedt is me te weinig want het zijn dezelfde als in de winkel, ongeopend min één week garantie.
Iphigeneia zei:Beste
Bij welke winkel?
Garantiegewijs? Bon staat op uw naam of op een bedrijf?
U heeft namelijk redelijk veel nieuw spul in de aanbieding.
Mvg
Mythos zei:Onder je min, maar 275euro wil ik bieden voor de 512 versie.
Jou min is zo goed als de nieuw prijs...
Je ziet maar. Ga deze sowieso deze week nog halen. of bij jou of bij Alternate.
.FiberMonkey zei:Bod van 285 euro voor de 512GB versie.
.Mythos zei:290€ afgehaald.
FiberMonkey zei:295 euro afgehaald.
Hungry® zei:Er zijn er meerdere te koop.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mythos zei:Gisteren stond er echter maar een te koop.
Er was een reden waarom FiberMonkey en ik tegen elkaar op aan het bieden waren.
Ik stel voor als er nu in een keer 4 stuks beschikbaar zijn dat Tom een vaste prijs voorsteld want anders is dit gewoon niet eerlijk.
Ja het gaat over misschien een paar euro's maar correct is correct.
FiberMonkey zei:300 euro voor de 512GB versie morgen afgehaald. Zou vandaag iets moeten weten, anders bestel ik het op Amazon.de.
)! Ik stuur je m'n gegevens in PM.