Archief - Samsung 950 Pro M2 NVMe SSD 512GB x4 (SEALED)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T0M

Legacy Member
Zeer recent aangekocht. Nooit geopend. Met factuur.

Hier vind je de actuele prijzen.

minimum: € 290/stuk.

Afhalen, brengen of opsturen (excl.) is mogelijk.

Kopers d.d. 02-08

  1. FiberMonkey bood € 300 = OK
  2. Mythos bood € 300 = OK
  3. ari250 bood € 290 = OK
  4. ?
Dus nog één SSD over.

samsung-950-pro-box_4924c7fd-d9cd-4ef8-b43e-29b724dc30fc_grande.jpg

Iphigeneia

Legacy Member
Beste

Voor 3 euro meer heb je ze nieuw van een winkel. Snap dat uw factuur misschien ook nieuw is maar dan nog.
Bod van 135 op de 256GB, is en blijft 2e hands.

Anders free up.

Mvg

T0M

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste

Voor 3 euro meer heb je ze nieuw van een winkel. Snap dat uw factuur misschien ook nieuw is maar dan nog.
Bod van 135 op de 256GB, is en blijft 2e hands.

Anders free up.

Mvg

Hey,

Merci voor de feedback. Ik heb de minimum van de 256GB verlaagd naar 160 euro. Hetgeen je biedt is me te weinig want het zijn dezelfde als in de winkel, ongeopend min één week garantie. Geüpdatete prijs lijkt me een aanzienlijk verschil in dat opzicht voor deze razendsnelle NVMe.

Iphigeneia

Legacy Member
T0M zei:
Hey,

Merci voor de feedback. Ik heb de minimum van de 256GB verlaagd naar 160 euro. Hetgeen je biedt is me te weinig want het zijn dezelfde als in de winkel, ongeopend min één week garantie.

Beste

Bij welke winkel?
Garantiegewijs? Bon staat op uw naam of op een bedrijf?
U heeft namelijk redelijk veel nieuw spul in de aanbieding.

Mvg

T0M

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Beste

Bij welke winkel?
Garantiegewijs? Bon staat op uw naam of op een bedrijf?
U heeft namelijk redelijk veel nieuw spul in de aanbieding.

Mvg

Bij redcoon aangekocht op mijn naam.

Groeten

Mythos

Legacy Member
Onder je min, maar 275euro wil ik bieden voor de 512 versie.
Jou min is zo goed als de nieuw prijs...

Je ziet maar. Ga deze sowieso deze week nog halen. of bij jou of bij Alternate.

T0M

Legacy Member
Mythos zei:
Onder je min, maar 275euro wil ik bieden voor de 512 versie.
Jou min is zo goed als de nieuw prijs...

Je ziet maar. Ga deze sowieso deze week nog halen. of bij jou of bij Alternate.

Oké ik noteer alvast. Mijn prijs voor de 512GB is nog wel ~€ 20 verschillend met de nieuwprijs bij Alternate maar soit ik versta dat je misschien liever een meerprijs betaalt voor een 'echte aankoop'' :-).

Hungry®

Legacy Member
Er zijn er meerdere te koop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marcquez

Legacy Member
€285 afgehaald voor de 3e 512gb ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mythos

Legacy Member
Hungry® zei:
Er zijn er meerdere te koop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gisteren stond er echter maar een te koop.
Er was een reden waarom FiberMonkey en ik tegen elkaar op aan het bieden waren.

Ik stel voor als er nu in een keer 4 stuks beschikbaar zijn dat Tom een vaste prijs voorsteld want anders is dit gewoon niet eerlijk.

Ja het gaat over misschien een paar euro's maar correct is correct.

T0M

Legacy Member
Mythos zei:
Gisteren stond er echter maar een te koop.
Er was een reden waarom FiberMonkey en ik tegen elkaar op aan het bieden waren.

Ik stel voor als er nu in een keer 4 stuks beschikbaar zijn dat Tom een vaste prijs voorsteld want anders is dit gewoon niet eerlijk.

Ja het gaat over misschien een paar euro's maar correct is correct.

Klopt, is niet fair voor jou en FiberMonkey op die manier. Ik zal pas noteren vanaf mijn minimum vanaf nu. Mijn minimumprijs lijkt me overigens nog meer dan voorheen gerechtvaardigd nu de prijzen van SSD's gestaag de lucht in gaan. (verschil met alternate is nu bv. al 40 euro ipv 20 euro)

FiberMonkey

Legacy Member
300 euro voor de 512GB versie morgen afgehaald. Zou vandaag iets moeten weten, anders bestel ik het op Amazon.de:baard:.

T0M

Legacy Member
FiberMonkey zei:
300 euro voor de 512GB versie morgen afgehaald. Zou vandaag iets moeten weten, anders bestel ik het op Amazon.de:baard:.

Verkocht (eentje :))! Ik stuur je m'n gegevens in PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan