Archief - Sapphire HD5870 Vapor-X

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
Ik snap het toch niet ze, netto houdt ge meer over aan mijn bod. Als ik zeg €115 excl verzending met de Post, is mijn bod dan beter?

Murugan

Legacy Member
Hmmmm hersens werken idd precies nog niet goed.Was een beetje laat/vroeg gisteren deze morgen. Je hebt 100% gelijk.
Jouw bod van 116€ is genoteerd en je bent dus de eerste.:bow:

Murugan

Legacy Member
Laatste up zeker.

Even een stand van zaken:

Hoogste bod met 116€ excl. is Scipicore.

Ruilen mag ook nog altijd met:

* GTX 460 1gb
* SSD
* Q9550

Ik sluit woensdag 25/5 af om 18u. Ieder snipebod verlengt de aanbieding met 1u...

gryptic

Legacy Member
gaat inderdaad om die kaart doos cd en 1x6 pin -> 2x6pin zitten er nog bij ze is zoon 7 maand oud garantie heb ik in pdf file (van pixmania)

Murugan

Legacy Member
Genoteerd.
Stond er hier geen bod van 121€ geplaatst door scipicore ook??!! Had dit willen zien op mijn werk maar het is precies verdwenen :wtf:

@gryptic: bedankt voor het aanbod. Vandaag is er mooie brief met ruitje toegekomen dus ik kies voor het geld nu. Ik hou het wel in mijn achterhoofd als het vakantiegeld toekomt ;)

scipicore

Legacy Member
Murugan zei:
Genoteerd.
Stond er hier geen bod van 121€ geplaatst door scipicore ook??!! Had dit willen zien op mijn werk maar het is precies verdwenen :wtf:

@gryptic: bedankt voor het aanbod. Vandaag is er mooie brief met ruitje toegekomen dus ik kies voor het geld nu. Ik hou het wel in mijn achterhoofd als het vakantiegeld toekomt ;)

Ja, idd, maar ik twijfel nog. Morgenavond weet ik waarschijnlijk meer ;)

*edit*

Ik weet nu al meer :p Ik zal niet meer meebieden. Veel succes nog alvast ;)

Foul_blank

Legacy Member
Mag je dan een bod zomaar annuleren? Ik had ondertussen ook al op een ander item geboden omdat mijn bod toch niet meer het hoogste was...

Sjoepap

Legacy Member
gryptic: neen daar ben je mis, zie topic feedback crew. Hetgeen je aanhaalt is geen regel

bieden is kopen is de enigste regel hier van toepassing

scipicore

Legacy Member
Welja, ik zou het dan terug geplaatst hebben maar nu heeft het toch geen nut meer, he ^^ Mijn excuses alvast.

Murugan

Legacy Member
iTrader9 zei:
130 incl verzending

Genoteerd (normaal dus 123.30 excl)

@scipicore: waarom had het geen nut meer? Als ik je redenering volg kan je dus ieder bod intrekken, zolang je maar sneller bent dan de TS om je bod te noteren :naughty: Werkt ook volgens mij niet zo maar kom...

scipicore

Legacy Member
Zo bedoelde ik het niet, ik legde de nadruk op nu aangezien iTrader9 ondertussen al een hoger bod had dan mijn verwijderd. Moest hij dat niet hebben gedaan had ik mijn bod van €121 wel terug geplaatst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan