Archief - TK: Asus Sabertooth X58, Core i7 950, 6GB RAM, Samsung 830 256GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vyruz

Legacy Member
Wegens PC Upgrade bied ik volgende onderdelen te koop aan:
- Asus Sabertooth X58 socket 1366 moederbord
- Intel Core i7 950 CPU boxed met stock koeler
- Kingston HyperX 6GB triple channel (3x2GB) PC3-10700 kit
- Samsung 830 256GB SSD
- Antec 300 case zonder voeding

Systeem is aangekocht in 2011, en heeft sindsdien altijd als vaste game-PC gedient.
Werkt uiteraard nog perfect (deze post is nog op de aangeboden hardware gemaakt :-)).
CPU Is nooit overclocked geweest.
Alle dozen zijn voorhanden.

SSD Info van Samsung Magician:
58rGyIX

TPeYYvB


Prijzen (minimum/meeneem):
Alles samen (voorkeur): 220/300Euro
Mobo: 70/90 Euro Verkocht
RAM: 30/40 Euro Verkocht
CPU: 40/60 Euro Verkocht
SSD: 40/60 euro Verkocht

Mobo, RAM en CPU gaan enkel weg als er voor alle 3 een koper is.
SSD mag hoe dan ook los weg.

Af te halen in Schriek (Heist op den Berg) 's avonds of weekend, of in Turnhout tijdens de kantooruren, of afspreken op de route tussen Schriek/Turnhout.

h.lecter

Legacy Member
Volgens prijs interesse in ssd, afhangend ook van de health van dat ding...

robbeke

Legacy Member
Kan je er eventueel een volledig systeem van maken zonder gfx?
Dan heb ik wel interesse

vyruz

Legacy Member
AzzKickr zei:
Moest het zo ver komen; ik heb interesse in de cpu.
Rambo007 zei:
interesse in mobo en ram
Losse prijzen van mobo, ram en CPU heb ik bij de post gezet, wordt wel enkel los verkocht als voor alles een koper is, dus doe een bod zou ik zeggen :-)

h.lecter zei:
Volgens prijs interesse in ssd, afhangend ook van de health van dat ding...
SSD Mag sowieso appart weg, heb screenshots van Samsung Magician toegevoegd, heb je hier voldoende aan?


robbeke zei:
Kan je er eventueel een volledig systeem van maken zonder gfx?
Dan heb ik wel interesse
Snap niet goed wat je bedoeld, bovenstaande onderdelen met kast en power supply?

robbeke

Legacy Member
idd, kan je hier een volledig werkende pc zonder gfx van maken?
dus met case, optische stations, voeding,... enkel nog gfx zoeken die me aanstaat, en klaar.

vyruz

Legacy Member
robbeke zei:
idd, kan je hier een volledig werkende pc zonder gfx van maken?
dus met case, optische stations, voeding,... enkel nog gfx zoeken die me aanstaat, en klaar.

Voor 300 Euro doe ik er nog een mooie Antec 300 case bij in perfecte staat.
Je krijgt dan de case met mobo, ram en CPU en de SSD erin gemonteerd.

PSU en optical drive heb ik spijtig genoeg niet meer liggen.

AzzKickr

Legacy Member
Allo ? Kan de TS effe reageren aub want dat begint hier de verkeerde kant op te gaan ...

vyruz

Legacy Member
AzzKickr zei:
Allo ? Kan de TS effe reageren aub want dat begint hier de verkeerde kant op te gaan ...
Sorry mannen, ik was een nachtje met de caravan weg en geen tijd/zin om met de smartphone te reageren :-)

Astro zei:
Genoteerd, maar zoals vermeld is de voorkeur om alles samen te verkopen, en aangezien XcW een bod op alles uigebracht heeft, heeft hij voorrang.

|XcW| zei:
Bod van 220 voor alles inclusief de case.
Genoteerd, ik wacht nog 24u en sluit dan af.

AzzKickr

Legacy Member
Dat dacht ik al. Totaal tegen de regels mor bon trekt ulle plan he.

vyruz

Legacy Member
AzzKickr zei:
Dat dacht ik al. Totaal tegen de regels mor bon trekt ulle plan he.

Sorry, was niet mijn bedoeling. Als je wat specifieker bent kan ik er misschien iets aan doen?

AzzKickr

Legacy Member
Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, het gebeurt maar al te vaak: er wordt plots andere hardware en/of extra hardware aangeboden halverwege de thread en de topic wordt daardoor gewoon gehijacked. Er wordt eerst een mobo/cpu/ram combo + ssd aangeboden, waarbij er netjes biedingen komen op al die componenten. Dat wordt dan halverwege compleet overboord gekieperd en plots is er een case bij en gaat alles weg in 1 klap.

Het correcte om te doen in dit geval had geweest: "ja ik heb ook een case, ik zal even een aparte topic daarvoor starten. Ondertussen dient U de andere mensen hier te overbieden op de hier aangeboden onderdelen en zorgen dat U ook het winnend bod op de case hebt".

Ik hef men abonnement bij deze op en verlaat -teleurgesteld- deze thread.

vyruz

Legacy Member
AzzKickr zei:
Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, het gebeurt maar al te vaak: er wordt plots andere hardware en/of extra hardware aangeboden halverwege de thread en de topic wordt daardoor gewoon gehijacked. Er wordt eerst een mobo/cpu/ram combo + ssd aangeboden, waarbij er netjes biedingen komen op al die componenten. Dat wordt dan halverwege compleet overboord gekieperd en plots is er een case bij en gaat alles weg in 1 klap.

Het correcte om te doen in dit geval had geweest: "ja ik heb ook een case, ik zal even een aparte topic daarvoor starten. Ondertussen dient U de andere mensen hier te overbieden op de hier aangeboden onderdelen en zorgen dat U ook het winnend bod op de case hebt".

Ik hef men abonnement bij deze op en verlaat -teleurgesteld- deze thread.

Ik heb zojuist (nogmaals, aangezien ik gisteren al niets kon vinden) de algemene Buy&Sell regels nogeens nagelezen, en wat jij hierboven schrijft kan ik niet uit de regels uithalen.
Als je toch van mening bent dat ik de regels overtreed, contacteer dan een mod en laat hem/haar hierover beslissen.

Nogmaals: het is zeker niet mijn bedoeling om hier de boel op stelten te zetten door mij niet aan de regels te houden. Ik wil gewoon van mijn oude hardware vanaf aan een zo goed/fair mogelijke prijs. Ik heb in mijn beginpost al aangehaald dat ik liefst alles samen wil verkopen. Als hier iemand interesse voor toont maar er ook nog een case bij wil hebben, die ik toevallig nog staan heb, waarom zou ik die dan niet ineens mee aanbieden?

Thombose

Legacy Member
Miljaar....waarom geen echte afsluitdatum in opening post?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Thombose

Legacy Member
XcW als er iets is dat je door wilt verkopen...pm me

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan