Archief - [TK] Game PC + Randapp (recent, nog 1j en 6 maand garantie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xpr0g

Legacy Member
Bij deze zet ik mijn Game PC te koop aangezien ik er amper gebruik van maak en enkel nog CSS speel, overkill dus alsook waag ik de overstap naar MAC.

PC:
- Intel Core i5-760
- XFX HD5870
- ASrock P55 Deluxe3
- Scythe Mugen 2 Rev.B
- Corsair 4GB DDR3-1333 Kit
- Samsung SpinPoint F3 (1 Terabyte)
- SSD Crucial 64GB
- Antec Nine Hundred II
- Corsair CMPSU-650HX
- Samsung SH-S223C
- TP LINK 300Mbps Wireless N PCI Adapter

Prijs: bieden
(nieuwprijs: +- €1400)
(Dozen van elk onderdeel aanwezig alsook de factuur, is geassembleerd door alternate en in garantie bij alternate)


Monitor:
Acer GD245HQ 3D-Vision (Pure Black)
Aangekocht bij Tones ook eind Augustus (aankoopprijs €370,00)
Met doos, factuur en garantie

Toetsenbord:
Logitech G15 (v2) (aankoopprijs €85,00)
Met doos, factuur en garantie.

Headset:
Steelseries 7H USB 7.1 (aankoopprijs 130,00)
Met doos, factuur en garantie.



PC word in 1 geheel verkocht, heb nog geen richtprijs in gedachte daarvoor heb ik een thread staan in "prijsschatting".
Indien acceptabel bod voor PC, kan randapparatuur apart verkocht worden.
Staat momenteel enkel hier op 9lives te koop.

Ik zou zeggen bieden maar ;)

tuningman

Legacy Member
Zowiezo ben ik wel geïnteresseerd in die monitor maar wel niet voor 370 euro :p

xpr0g

Legacy Member
tuningman zei:
Zowiezo ben ik wel geïnteresseerd in die monitor maar wel niet voor 370 euro :p

Natuurlijk niet :D is de aankoopprijs hé.
(Ook met 1jaar en 6maand garantie)

Sjoepap

Legacy Member
startbod 500€ voor alles afgehaald om het bieden op gang te brengen

xpr0g

Legacy Member
Ter informatie: PC word in 1 geheel verkocht en randapparatuur apart.

tuningman

Legacy Member
anders had ik wel 200 willen geven voor scherm(vind ik nog deftig sinds het nu nog maar 280 is bij azerty, zelf 1 op 255)

tuningman

Legacy Member
Voor toetsenbord ga ik nog eens nadenken maar had wel een foto van scherm/toetsenbord verwacht. Ik wil weten of er geen krassen op zitten en zo.

xpr0g

Legacy Member
Nieuwstaat = nieuwstaat geen enkel kras of eender wat dus.
Scherm is de Pure Black edition dus niet met dat lelijk oranje die toen ik deze aankocht €50 goed koper stond.

@tuningman: bod alvast genoteerd om het op gang te brengen. (enkel indien PC verkocht is zoals ik eerder vermeld heb)

(PC word ook in de vriendenkring en hier op 9lives aangeboden)

tuningman

Legacy Member
oké, maar zowiezo had ik wel graag een foto ervan gezien, je moet dit ook van mijn kant uit snappen :)

xpr0g

Legacy Member
Tuurlijk, als je echt foto's wil dan maak ik er maar zelf komen zien vind ik nog altijd het beste aangezien je krassen op foto's toch niet ziet en ze zijn er ook niet :)

tuningman

Legacy Member
waar woon je ergens in antwerpen, kan wel de trein nemen tot in Centraal ma :)

Spliffer

Legacy Member
Ik ben geinteresseert in den bak. Scherm, toetsenbord, etc moogt ge bijhouden.

800 euro en ik kom tot aan uw deur. Ben zelf van Berchem.

tuningman

Legacy Member
Interessant om zo maar op het laatste moment af te haken. Heel leuk voor iemand die het geld al afgehaald en waarbij bijna al besproken werd om naar de afspreek plaats te gaan.

Heel bedankt...

Hell

Legacy Member
Toetsenbord:
Logitech G15 (v2) (aankoopprijs €85,00)
Met doos, factuur en garantie.

35euro

tuningman

Legacy Member
Hell 35 euro doet hij niet. 60 euro wil hij(wou zelf al toetsenbord)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan