Archief - [TK] Gaming PC (compleet of onderdelen apart)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

handsomerob

Legacy Member
ik verkoop mijn desktop PC wegens aankoop van een nieuwe laptop en tijdgebrek voor games :

SSD
----------------------------
OCZ Vertex Limited Edition 50GB SSD
Sandforce 1500
(garantie tot 30.04.2012)
meer info
error scan (RAID-0)
prijs : 65 euro
incl. 2.5" => 3.5" adapter


Behuizing (VERKOCHT)
----------------------------
Antec 900 II Black ATX
(garantie tot 28.03.2011)
meer info
prijs : 65 euro


Voeding (VERKOCHT)
----------------------------
Tagan Piperock 900W
6x 20A rails (12V)
(garantie tot 06.04.2011)
meer info
prijs : 90 euro


Geluidskaart (VERKOCHT)
----------------------------
Creative X-Fi Titanium PCI-E
(garantie tot 28.03.2011)
meer info
prijs : 35 euro


CPU (VERKOCHT)
----------------------------
Intel Core i7 920
45nm 2.66GHz/8MB socket 1366
(garantie tot 28.03.2011)
meer info
prijs : 119 euro


Moederbord (VERKOCHT)
----------------------------
Asus P6T Deluxe (versie met SAS RAID 0 & 1)
Intel X58 socket 1366
3x PCI-E/6x DDR3 1333 Triple Channel
(garantie tot 28.03.2011)
meer info
prijs : 99 euro


RAM (VERKOCHT)
----------------------------
6GB (3x2GB) OCZ Reaper HPC
Triple-Channel 1600MHz DDR3
PC3-12800 7-7-7-24
(levenslang garantie)
meer info
prijs : 75 euro


Graka (VERKOCHT)
----------------------------
1280MB Asus ENGTX470
amper één maand oud!!
(garantie tot 27.12.2012)
meer info
prijs : 195 euro
+ gratis Starcraft II & Mafia II (stream)


DVD-RW (VERKOCHT)
----------------------------
NEC 20x SATA DVD-RW
(garantie tot 09.03.2011)
meer info
prijs : 10 euro


Toetsenbord (VERKOCHT)
----------------------------
Logitech Illuminated Keyboard (Azerty)
(garantie tot 06.04.2011)
meer info
prijs : 35 euro


Muis (VERKOCHT)
----------------------------
Razer Lachesis gaming mouse (Banshee Blue)
4000dpi Razer Precision 3G Laser™ sensor
1000Hz Ultrapolling / 1ms response time
(garantie verlopen)
meer info
prijs : 20 euro


Scherm (VERKOCHT)
----------------------------
Samsung 226BW 22" Wide LCD
3000:1 / 2ms / 1680x1050
D-Sub + DVI
(garantie verlopen)
meer info
prijs : 75 euro



* alle onderdelen werken PERFECT samen (of apart) en nog onder garantie (behalve muis en scherm)
* alles gekocht bij Tones of Alternate, originele dozen met barcodes + FACTUREN allemaal aanwezig
* alle boekjes, installatie DVDs, kabels, adapters, stickers etc. aanwezig
* foto's op aanvraag


*** alle prijzen zijn MEENEEM prijzen (excl. verzending indien via post), first-come first-served, niet bieden AUB.

binua777

Legacy Member
Intel Core i7 920
Asus P6T Deluxe
6GB (3x2GB) OCZ Reaper HPC
NEC 20x SATA DVD-RW
Samsung 226BW 22" Wide LCD
Razer Lachesis gaming mouse (Banshee Blue)
400 excl

handsomerob

Legacy Member
binua777 zei:
Intel Core i7 920
Asus P6T Deluxe
6GB (3x2GB) OCZ Reaper HPC
NEC 20x SATA DVD-RW
Samsung 226BW 22" Wide LCD
Razer Lachesis gaming mouse (Banshee Blue)
400 excl

check PM

handsomerob

Legacy Member
TiMoLoToV zei:
grafische kaart komt met doos + alle toebehoren?

yep. originele doos met barcode (Tones), factuur, kabels, dvi adapter, hdmi adapter, installatie dvd, overclocking software, game vouchers (Starcraft II en Mafia II) zitten er allemaal bij.

Iphigeneia

Legacy Member
sihnon zei:
Samsung 226BW 22" Wide LCD, is verkocht?

Dat mag ik toch aannemen aangezien hij 400 geboden heeft en de stukken samen voor 398 (= meeneem) gaan.

handsomerob

Legacy Member
post opgeruimd, prijzen verlaagd.

komaan, die laatste stuks moeten ook nog weg :bow:

Ampie

Legacy Member
Indien geluidskaart perfect werkt op Win7 64bit, 15€ incl. Indien te laag mag je gewoon negeren.

jastas

Legacy Member
70eur op zo'n ssd (heeft toch trim hé?)

Ik heb nu een raptor 150 (geen veli-), gaat dat vlammen geven? (ik vraag het eigenlijk vooral aan andere mensen, no offense)

kan me vergissen maar zit er geen sf-1200 in?

handsomerob

Legacy Member
Ampie zei:
Indien geluidskaart perfect werkt op Win7 64bit, 15€ incl. Indien te laag mag je gewoon negeren.

werkt idd op Win7 64bit, maar uw bod is te laag.

handsomerob

Legacy Member
jastas zei:
70eur op zo'n ssd (heeft toch trim hé?)

Ik heb nu een raptor 150 (geen veli-), gaat dat vlammen geven? (ik vraag het eigenlijk vooral aan andere mensen, no offense)

TRIM heeft hij idd.

de prestaties van zo'n ssd zijn niet te vergelijken met een gewone hdd, zelfs raptors. je gaat het verschil onmiddellijk merken en zonder al dat lawaai :applause:

jastas

Legacy Member
handsomerob zei:
TRIM heeft hij idd.

de prestaties van zo'n ssd zijn niet te vergelijken met een gewone hdd, zelfs raptors. je gaat het verschil onmiddellijk merken en zonder al dat lawaai :applause:

zalig... :D dus ik heb em zeker?

edit: welke firmware staat erop?

handsomerob

Legacy Member
jastas zei:
zalig... :D dus ik heb em zeker?

edit: welke firmware staat erop?

hij ligt al opzij voor u. heb u net pm gestuurd.

ik denk dat er 1.05 op staat, maar je kan dat gemakkelijk flashen. ik weet niet of er ondertussen al een nieuwe is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan