kloon
Legacy Member
Jep geen probleem.boy1308 zei:Heb bod van 925€ voor de case alleen en daar gaat mijn voorkeur naar
Mocht die deal niet doorgaan is de Ssd voor jou!
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep geen probleem.boy1308 zei:Heb bod van 925€ voor de case alleen en daar gaat mijn voorkeur naar
Mocht die deal niet doorgaan is de Ssd voor jou!
XYRIS zei:€10 voor de MX518.
XYRIS zei:€10 voor de MX518.
boy1308 zei:Genoteerd!
boy1308 zei:Case is verkocht!
boy1308 zei:Muis is er normaal gezien niet bij. Straks horen bij koper (komt vanavond langs) en dan laat ik het zeker weten. Btw al enig idee hoe je er om gaat komen?
