Archief - WD VelociRaptor 150GB Backplane WD1500HLFS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roedi

Legacy Member
Hoi,

Bij deze verkoop ik mn 2 WD VelociRaptors 150GB Backplane 3.5".
-10.000 RPM Sata II

Nog één Raptor over!

De schijven zijn 2 dagen oud en aangekocht bij Alternate.be

Gaan weg omdat ik een PCI-e SSD ga kopen.

Nieuw prijs per stuk is 139 bij alternate.be

Ik noteer vanaf 50€/stuk.
Directe meeneem 90€/stuk.
Meeneemprijs verlaags naar 80€ Exclu/Afgehaald!

Ik sluit dinsdag af om 20.00u.


Word met De Post verzonden.

Grtjs

Roedi

Legacy Member
@ Reavermaster maak er 100 excl van en tis genoteerd. Dus 50 excl voor bijde?

reavermaster

Legacy Member
Roedi zei:
@ Reavermaster maar er 100 excl van en tis genoteerd. Dus 50 excl voor bijde?

hoi,

ja maar dan zou ik liefst afhalen en dit kan ik niet meer voor nieuwjaar :-)

Dus 100e exclu voor beide is voor mij ok

Amadeke

Legacy Member
Roedi spreekt over genoteerd, niet verkocht :)

Ik ben ook wel geinteresseerd, is het mogelijk de serienummers te vermelden?
Mag via PM

reavermaster

Legacy Member
Amadeke zei:
Roedi spreekt over genoteerd, niet verkocht :)

Ik ben ook wel geinteresseerd, is het mogelijk de serienummers te vermelden?
Mag via PM

tuurlijk weet ik dat :niceone:

Roedi

Legacy Member
@Amadeke

Serial numbers:

Raptor 1: WXV1E30AJJE7

Raptor 2: WXL1E40N5625

Beiden nog in garantie tot 1/18/2016

@ Reavermaster genoteerd, pakket verkoop heeft wel geen voorang, als ik nu een hoger bod dan 50€ excl krijg op 1 van de 2 schijven noteer ik dat bod.

Roedi

Legacy Member
Goldsaint zei:
60€ exclu voor 1 schijf
Bod van anolistuning is interessanter omdat hij kan ophalen. Hij bied maar 5€ minder per schijf dan u..

Nu ook aangeboden op 2dehands.be

Roedi

Legacy Member
Als je meeneem bied van 90€ dan wel anders blijft het topic open tot dinsdag, dat is eerlijk tegenover andere geintereseerden.

Edit: 1 schijf verkocht via 2dehands.be, nog één raptor over!

Goldsaint

Legacy Member
gezien het feit dat er nu 1 schijf verkocht is via 2dehands, is mijn bod dan niet het beste op dit moment? (als het bod van tantatium niet telt tenminste)

successor

Legacy Member
Roedi, je spreekt over backplane schijven, is dat dan anders dan wat er normaal achterop een SATA schijf steekt ?

Roedi

Legacy Member
Goldsaint zei:
gezien het feit dat er nu 1 schijf verkocht is via 2dehands, is mijn bod dan niet het beste op dit moment? (als het bod van tantatium niet telt tenminste)
Als tantatium niet wil wachten tot dinsdag is uw bod indd het hoogste.

Roedi

Legacy Member
successor zei:
Roedi, je spreekt over backplane schijven, is dat dan anders dan wat er normaal achterop een SATA schijf steekt ?
Hoi alle WD Velociraptor schijven zijn 2.5", de Backplane serie heeft er een zwart koelblok rond waardoor die 3.5" is zoals een conventionele hardeschijf, zo heb ik het iig begrepen. De connectors zijn gewoon SATA II zoals een normale schijf.
Deze passen dus gewoon in een 3.5" bracket waar je je normale schijven ook in steekt.

Edit, foto ter verduidelijking:

http://eshop.macsales.com/images/Items/WDGWD1500HLFS/wdgwd3000hlfs.png

http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1270632671.jpeg

Nog één Raptor over!
Meeneem Prijs verlaagd naar 80Exclu/Afgehaald!


Hoogste bod tot nu toe 60€ exclu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan