hot stuff
Legacy Member
fredenevy zei:fuel tegen damnation dan?
Deze ken ik niet
@robbers -> deze ken ik ook niet

Dus geen interesse in -> sorry
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fredenevy zei:fuel tegen damnation dan?

randal zei:mn voorstel vervalt.. ik kan heel goedkoop aan wheelman geraken, en ik heb iemand voor mijn mercenaries 2 ook...
jammer van je.... van geen reactie meer..![]()
hot stuff zei:wtf? Jij ging laten weten als je het uit had.
Terug ontopic
HAWX (seals) erbij

randal zei:ik heb je toch 5 dagen geleden de kans gegeven om het te reserveren +5 euro extra?![]()
hot stuff zei:Kijk hier zijn u eigen woorden (ne kopie/past van u pm)
"als het mogelijk zou zijn om je wheelman aan de kant te houden tot ik mijn mercenaries 2 uit heb.. kzou het heel tof vinden..
laat maar iets weten
groeten"
Heb jij iets laten weten dat het uit is? Neen ik denk het niet.
Dus nu moet je zeker niet andere topics "proberen steken" te geven., terwijl je zelf infout bent! Ik kan dat niet rieken dat jou game uit is. En ik ga zeker niet elke dag naar jou zitten te pm's met daarin "en hoe ver zit je al".
Bon de deal gaat niet door en ontopic plaese.
?MuSSo zei:hawx 10€ afgehaald
hot stuff zei:Voor 14 euro heb je een deal!
zeker niet voor 2 games.Reinzwijn zei:Hawx En wheelman voor soul caliber
hot stuff zei:de mijne is ook seald, ik heb hem gekocht voor 14 euro.
Voor 13 euro mag je hem hebben -> lager ga ik niet
MuSSo zei:dan hou je hem maar dan ik blijf bij 10€ afgehaald. dat is evenwaardig aan 12€, meer zal je er niet van krijgen. succes nog
hot stuff zei:zal ik zeker doen, daar mee dat ruilen mijn voorkeur krijgt.
dan heb ik iets aan.
Kijk deze is new seald
deze mag weg opdat door een foutje 2x hebben aangerekend en verzonden.