Archief - 3 TOPGAMES aan TOPPRIJZEN!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bombombom

Legacy Member
35incl. voor grid+cod.(grid= plat zodus niet meer dan 10 waard vind ik)

(Dit bod vervalt indien morgen niet aanvaard)


Verwacht ook dat je eerst verzend omdat je geen itrader hebt

Syro_2

Legacy Member
Eerst verzenden, dacht het niet. Kijk dan maar eens op kapaza naar mijn reviews allemaal 10nen. Platinum is nog steeds 30€ dus 20€ voor grid vind ik wel laag genoeg. 45€ voor die beide games. Lager niet. greetz

Da_monk112

Legacy Member
fair enough dat hij eerst verzending wilt. uw account is nog altijd relatief nieuwer, zonder enige itrader erop.

= puur op vertrouwen afgaan, is soms een beetje veel vant goeie :^).

Syro_2

Legacy Member
50€ voor de 3 en hij mag ze hebben. EERST betalen, dan snelle levering.

randal

Legacy Member
eigenlijk vind ik het maar normaal dat er eerst betaald wordt voor het versturen:applause:... wie zou nu zijn game versturen zonder de centjes gehad te hebben? zeg nu zelf;)
sorry vo de offtopic..:) ...als het nou om een ruil ging, ja oké
over en uit
ps: en als het tocht misloopt heb je een bewijs van betaling en kan je naar de cops dretsen.. hi hi hi

Syro_2

Legacy Member
randal zei:
eigenlijk vind ik het maar normaal dat er eerst betaald wordt voor het versturen:applause:... wie zou nu zijn game versturen zonder de centjes gehad te hebben? zeg nu zelf;)
sorry vo de offtopic..:) ...als het nou om een ruil ging, ja oké
over en uit
ps: en als het tocht misloopt heb je een bewijs van betaling en kan je naar de cops dretsen.. hi hi hi

Voila, dank u. Eindelijk iemand met gezond verstand. Eerst opsturen en dan betalen waar halen ze het toch deze dagen. :lol: andere "serieuze" kopers mogen me PMme.

randal

Legacy Member
ik heb wel een klein beetje interesse in cod5, maar kan enkel ruilen met Baja (offroad racegame)...

enZiiime

Legacy Member
Voor hetzelfde geld geef je iemand anders z'n kapaza link. nuff said

Maar dat is mijn mening, vind het een veel te groot risico.


Edit hieronder: het is niet dat hij schrik moet hebben van iemand met zoveel i-traders die 100% heeft, ik zelf zou veel schrik hebben dat hij mij gewoon in het zak zet omdat ik me nergens kan op baseren.

mXXX

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Voor hetzelfde geld geef je iemand anders z'n kapaza link. nuff said

Maar dat is mijn mening, vind het een veel te groot risico.

akkoord met anderson... omdat hij geen itrader heeft vindk toch wel dat hij eerst moet verzenden, zou je uw geld erna toch ni krijgen dan weet je hem toch wonen...
hebk ook eens gedaan en is goed inorde gekomen.

Maar nu trg ONTOPIC AUB

Syro_2

Legacy Member
jeezes. Kan ik dan nu gewoon deze spelletjes verkopen aan de geintreseerden. Nu ook al beginnen dat dat mijn acount niet is!!! hoe oud zijn we hier mss op het forum??? Bedoel gewoon dat er wat vertouwen moet zijn tussen de mensen, wederzijds vertrouwen. En ik ben al jaren dingen aant het verkopen nog nooit problemen gehad. Maar het is wel de gewoonte dat de verkoper eerst zijn geld heeft en dan worden de spullen pas opgestuurd. Maaar daar zijn Mr Anderson en ik het dus niet overeens. Maar dat moet ook niet, elk zijn mening.

Laatste wat er over gezegd is hoop ik. Ontopic terug!

Syro_2

Legacy Member
@ randal ruilen doe ik liever niet.

@ hey69 stort 17€ int totaal (voor de verzendkosten) en ik stuur het op naar jou.

@ Mast3rCh13f zelfde als randal.

randal

Legacy Member
Syro_2 zei:
@ randal ruilen doe ik liever niet.

@ hey69 stort 17€ int totaal (voor de verzendkosten) en ik stuur het op naar jou.

@ Mast3rCh13f zelfde als randal.

:sad: ;)

bombombom

Legacy Member
ok geen probleem, hierbij bod ingetrokken.

Nog veel succes bij het verkopen! :sop:


:rofl:

enZiiime

Legacy Member
Syro_2 zei:
Maar het is wel de gewoonte dat de verkoper eerst zijn geld heeft en dan worden de spullen pas opgestuurd. Maaar daar zijn Mr Anderson en ik het dus niet overeens. Maar dat moet ook niet, elk zijn mening.

Laatste wat er over gezegd is hoop ik. Ontopic terug!

Nog laatste keer Offtopic aangezien je mijn naam gebruikt. Dat is inderdaad de gewoonte, maar jij bent een nultrader dus jij kunt een scammer zijn. Zo simpel is het. Als jij schrik moet hebben dat iemand met +30 i-traders en 100% feedback niet gaat betalen nadat hij het spel ontvangt, hoeveel schrik moeten wij dan hebben voor van u te kopen? Stelt u zelf voor in omgekeerde situatie (en ja hier op het forum versturen mensen spellen op voorrand simpelweg door de i-trader omdat wij ons daar kunnen op baseren, wat we niet met jou kunnen doen). En ja kapaza is worthless hier (in mijn ogen) want het is gemakkelijk voor iemand anders z'n profiel door te geven.


maar als jij mijn logica/mening niet wilt begrijpen, goed zo :)

Anyway GL me verkoop..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan