Archief - 33 Games te koop/ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jim@9lives

Legacy Member
Ik zit momenteel wat slechter bij kas (feestdagen, solden, ziekenhuis kosten) dus heb ik beslist om drie vierde van men games te verkopen of te ruilen. Deze games heb ik allemaal uitgespeeld of beu gezien. Ze zijn allemaal in originele staat en spelen allemaal perfect op de PlayStation 3.

Recente games
- Bayonetta
- Ratchet and clank: A crack in time
- The saboteur
- Modern warfare 2 hardened edition
- Assasin's creed 2
- Saw
- Dragon age: Origins
- Star wars unleashed: Ultimate Sith Edition
- Fifa 2010
- Tekken 6
- Brutal legend
- Uncharted 2: Among thieves.


Oudere games
- Guitar hero world tour
- X-men origins: Wolverine
- Lord of the rings conquest
- COD/ World at war
- Overlord 2
- Dirt 2
- Fear 2
- Littlebigplanet
-The godfather 2
- Wanted
- Marvel ultimate alliance 2
- Bioshock
- Mini ninja's
- WET
- Fifa 09
- Borderlands
- Dynasty warriors6: empires
- Endwar
- Ghostbusters
- Virtua tennis 09
- Batman arkham


Gelieve alles in het thread te houden, niet beginnen met PM messages want daar begin ik niet mee, anders zal het allemaal vlug onduidelijk worden. Pakket verkoop heeft voorrang.

Ben vooral opzoek naar: Darksiders, Shift, Avatar the game, Rock band 2 (met drum), Call of juarez, Terminator salvation, HawX, Lego rock band, scene it, Demon soul's Playstation netwerk cards.

DIRECT DEAL ALS: Je het hele pakket neemt, God of war collection, Darksiders of Demon soul's ruilt)

Brutality

Legacy Member
Bayonetta, AC 2, Uncharted 2, FIFA 10, Little Big Planet, Borderlands.. Maak uw prijs voor deze games samen.. En ik kom ze afhalen.

fredenevy

Legacy Member
bayonetta, assassins creed2 , fifa 10, borderlands, uncharted, dirt2, star wars.

kan je ff een prijsje maken voor dit pakket.

Jim@9lives

Legacy Member
Geen interesse in nba2k9, sorry.
Geen interesse in PES 2010, sorry.

@ Brutality: Men laagste prijs is 155 euro dat pakket. Ze moeten niet direct weg dus lijkt me dit een eerlijke prijs.

@ Fredenevy: 185 euro en tis allemaal van jou. (40+30+25+25+30+15+25)

@ Zgble: Brutality neemt meer games dus hij heeft voorrang, hetzelfde voor Freakblade.

Jim@9lives

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Bioshock

8e jij stuurt eerst op

Te weinig, 10 en deal.Eerst opsturen is geen probleem. Mits je toch zeker boven de 15 Itrader punten zit.

fredenevy

Legacy Member
ik ik neem het pakket buiten bayonetta en borderlands.
de rest neem ik

Jim@9lives

Legacy Member
fredenevy zei:
ik ik neem het pakket buiten bayonetta en borderlands.
de rest neem ik

Oké, dat is dan 120 euro.
Ik wacht nog tot Zaterdag om te bekijken of er geen betere " deals " zijn.
Alvast bedankt.

Brutality

Legacy Member
Bayonetta, AC 2, Uncharted 2, FIFA 10, Little Big Planet, Borderlands, Tekken 6 = bod van 150 euro afgehaald.

Jim@9lives

Legacy Member
725 euro voor Alles, dat is ongeveer 22 euro per spel.
Afhaling kan elk moment, zelf vandaag nog!

Jim@9lives

Legacy Member
MuSSo zei:
k denk er over na, hoeveel voor dragon age =)

Oké geen probleem, ik begin pas met het aanvaarden van deals op Zaterdag. Het kan natuurlijk wel zijn dat er iemand anders een bod doet op alles. (maar die kans lijkt me klein?!)

Dragon age is 30 euro. (2 DLC codes zitten er nog ongebruikt bij.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan