CivicD
Legacy Member
TekstyleVirusz zei:Laat maar zitten dan, voor een euro of 2 meer kan ek hem nieuw kopen![]()
dan zeg mij maar eens waar, dan ga ik mn games ook daar halen..............
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TekstyleVirusz zei:Laat maar zitten dan, voor een euro of 2 meer kan ek hem nieuw kopen![]()
moeder_theresa zei:60€ voor de controller, GTA 4 en COD4 afgehaald.
Is dat goed voor je?
Zo ja, dan mag je me pm'n met je gegevens.
CivicD zei:ni genoteerd
mvg

bananakillster zei:welke singstar?
bertbeeckie zei:
disturbed_mind zei:27euro incl sixaxis (1stuk maar)