randal
Legacy Member
MAG DICHT.....ZELF DEAL GEREGELD VIA KAPAZA
ik ben gestart met Batman AA, zoekertje blijft dus een week open (tegen dan is ie uit
)
Batman is import, tekst boekje en hoes chinees, het game is helemaal in het engels.. (gelukkig maar
)
Liefst zou ik ruilen tegen crack in time (ratchet) of dragon age
ik ruil dan batman + 5 euro tegen 1 van die 2 games (of eventueel batman+mcla, die heb ik ook te ruil staan in een andere thread)
Staat ook op Kapaza
Batman zonder opleg wil ik ook eventueel ruilen tegen Dirt 2..
ik ben gestart met Batman AA, zoekertje blijft dus een week open (tegen dan is ie uit
)Batman is import, tekst boekje en hoes chinees, het game is helemaal in het engels.. (gelukkig maar
)Liefst zou ik ruilen tegen crack in time (ratchet) of dragon age
ik ruil dan batman + 5 euro tegen 1 van die 2 games (of eventueel batman+mcla, die heb ik ook te ruil staan in een andere thread)
Staat ook op Kapaza
Batman zonder opleg wil ik ook eventueel ruilen tegen Dirt 2..