Soeverein
Legacy Member
Doe die weg, hij is hier verkeerd geleverd. Was een cadeau van ne Amerikaanse kameraad maar ik heb X360 ipv PS3.
Blijkbaar zou het moeten werken op een Europese PS3 wel, maar is dus duidelijk nog niet getest door mij.
Er zit ook geen boekje bij of zo. Maar de schijf is nog in perfecte staat.
Minimum 13 met verzending of 10 afhaal (kan zowel in Borgerhout/Antwerpen als in Tessenderlo). Eventueel wil ik nog ruilen tegen een X360 spel, maar ik heb er al zoveel dat ik waarschijnlijk de meeste ruilaanbiedingen toch weiger.
Blijkbaar zou het moeten werken op een Europese PS3 wel, maar is dus duidelijk nog niet getest door mij.
Er zit ook geen boekje bij of zo. Maar de schijf is nog in perfecte staat.
Minimum 13 met verzending of 10 afhaal (kan zowel in Borgerhout/Antwerpen als in Tessenderlo). Eventueel wil ik nog ruilen tegen een X360 spel, maar ik heb er al zoveel dat ik waarschijnlijk de meeste ruilaanbiedingen toch weiger.