Dirtyworkzz
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Dj Hero!
Gekocht ongeveer een goeie 2 weken na de release, maar heeft maar 3x in de playstation gezeten, dus daarmee verkoop ik het nu.
Alles is nog piekfijn in orde, komt met controller, game, de batterijen die erbij zaten en de doos.
Enkel afhaling is mogelijk of kan het brengen tegen vergoeding, wegens de omvang van de doos.
Start bieden bij 65 euro!
Meeneem is 75 euro!
Gekocht ongeveer een goeie 2 weken na de release, maar heeft maar 3x in de playstation gezeten, dus daarmee verkoop ik het nu.
Alles is nog piekfijn in orde, komt met controller, game, de batterijen die erbij zaten en de doos.
Enkel afhaling is mogelijk of kan het brengen tegen vergoeding, wegens de omvang van de doos.
Start bieden bij 65 euro!
Meeneem is 75 euro!