Archief - Dragon Age Origins (Sealed) @ 37 inc.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrazyK

Legacy Member
Hallo ik verkoop dus bovenstaande games
5 games zijn Sealed en PAL
Bakugan is niet nieuw maar wel compleet en in nieuwstaat

Dragon Age Origins (Sealed)
Vaste Prijs : €37 inc.

Ratchet & Clank : A Crack in Time (Sealed)
Verkocht!

Bakugan Battle Brawlers
Verkocht!

Need for Speed Shift (Sealed)
Verkocht!

Brutal Legend (Sealed)
Verkocht!

Uncharted 2 (Sealed)
Verkocht!

edit : staat nu ook op Kapaza meeneem daar = meeneem hier

Dawg (oi22)

Legacy Member
Dragon age tegen :

Orange box
Star Wars TFU
Warhawk
Burnout Paradise ultimate box
LOTR Conquest
Assasins Creed 1
Midnight Club LA
GTA4
Guitar Hero

2-3 games van deze lijst ?

CrazyK

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Dragon age tegen :

Orange box
Star Wars TFU
Warhawk
Burnout Paradise ultimate box
LOTR Conquest
Assasins Creed 1
Midnight Club LA
GTA4
Guitar Hero

2-3 games van deze lijst ?

geen intresse

Kaelan zei:
Dragon Age

tegen
COD4 en Warhawk?

ook geen intresse

enZiiime

Legacy Member
Interesse in Uncharted 2? Niet meer sealed maar als nieuw & geen import

Dawg (oi22)

Legacy Member
mocht je interesse hebben mocht ik boven 2/3 games van mijn lijstje 15euro opleg doen ?

CrazyK

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
mocht je interesse hebben mocht ik boven 2/3 games van mijn lijstje 15euro opleg doen ?

mooi voorstel maar heb al die games al of heb ze al eens gehad

Dawg (oi22)

Legacy Member
Heb ook nog blurays maar daar zal je wel niet in geinteresseerd zijn zeker ?

*wacht op volgende Dragon Age thread* :p

CrazyK

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Heb ook nog blurays maar daar zal je wel niet in geinteresseerd zijn zeker ?

*wacht op volgende Dragon Age thread* :p

ge begint me te kennen ;)

Zgble zei:
ratchet and clank tegen batman : arkham asylum?

heb ik al gehad

fredenevy zei:
shift --> 20 euro afgehaald...

nog iets te weinig

PRO EVO GAMER 6 zei:
Dragon Age Origins tegen Saw the game ?

ga wat reviews bekijken laat u nog iets weten

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Game is goed,als je de films kent is het zeker een aanrader,het is goed nagemaakt,alleen zijn er teveel puzzels,maar echt moeilijk is het niet,trophys zijn ook makkelijk,vooral de spanning zorgt ervoor dat de game niet slecht is.

CrazyK

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Game is goed,als je de films kent is het zeker een aanrader,het is goed nagemaakt,alleen zijn er teveel puzzels,maar echt moeilijk is het niet,trophys zijn ook makkelijk,vooral de spanning zorgt ervoor dat de game niet slecht is.

heb wat rondgekeken en is toch geen game voor mij

fritzke11

Legacy Member
Need for speed shift (sealed) 32 incl indien het een PAL versie is.

Edit: Laat voorlopig dit bod aan mij voorbij gegaan wegens nog ergens anders een bod gedaan en wachtend op antwoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan