WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Heb hier 1 controller liggen die ik perongeluk besteld heb en kon het niet annuleren ...
Heb ze zelf 45euro betaald en mag dus ook weg aan 45euro
Is nog verpakt en dus NIEUW!!!!
VASTE PRIJS : 45euro excl. Liefst afhalen ! GEEN RUIL !! GEEN DISCUSSIE erover aub => report !
Verzending = 5.5euro extra !
Heb hier 1 controller liggen die ik perongeluk besteld heb en kon het niet annuleren ...
Heb ze zelf 45euro betaald en mag dus ook weg aan 45euro
Is nog verpakt en dus NIEUW!!!!
VASTE PRIJS : 45euro excl. Liefst afhalen ! GEEN RUIL !! GEEN DISCUSSIE erover aub => report !
Verzending = 5.5euro extra !
Als ge eens 5seconde zou lezen dan zou ge u en mij moeite besparen