Emperor_Blade
Legacy Member
upke nummer 2
kheb het druk gehad en dus niet kunnen bezighouden met het topic. XYRIS, ik stuur jou de overschrijvingsgegevens en ik verstuur bij het ontvangen van betaling
FFVIII sluit ik morgen om 20h af, tenzij er een ander bod komt voor dat uur, dan word de tijd met 12h verlengd
momenteel is het voor Omabroodje aan €21 incl
kheb het druk gehad en dus niet kunnen bezighouden met het topic. XYRIS, ik stuur jou de overschrijvingsgegevens en ik verstuur bij het ontvangen van betaling
FFVIII sluit ik morgen om 20h af, tenzij er een ander bod komt voor dat uur, dan word de tijd met 12h verlengd
momenteel is het voor Omabroodje aan €21 incl
) als ik goed kan lezen.