Archief - Flashpoint, Dirt2, mini ninja's en meer!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FristiBE

Legacy Member
De games zijn in prima staat, ik doe ze weg omdat ik ze uit gespeeld heb.
Afhalen regio antwerpen stad, verzending is ook mogelijk.

- Operation Flashpoint 2
- Mini Ninja's
- Dirt 2
- wolfenstein
- Red faction
- WET
- katamari forever
- Ghostbusters: the videogame
- Ninja gaiden sigma 2


Oudere games:

- Fifa 09
- Bioshock
- Virtua tennis 09
- LittleBigPlanet


Bovenstaande games zijn ENKEL te ruil tegen:

Need for speed SHIFT, Tomb raider, Brital legend, Uncharted 2, Call of juarez bound in blood, Overlord 2, Sacred 2, Terminator salvation, Wanted, Wheelman, Hawx, Fear 2, LOTR: conquest, Mortal kombat vs DC universe, NHL 10, NHL2K10, Heroes over EU, IL 2 sturm, Tiger woods 10, Cross edge, Demon's soul's, star wars

Eventueel ook DVD's (films of series)

Thx

FristiBE

Legacy Member
Supercar Challenge heb ik al, ik ruil enkel met games die in het ruil lijstje staan!
Toch bedankt.

guisfansubs

Legacy Member
Zijn deze enkel te ruil of verkoop je ze ook?
Ik ben wel geinterreseerd in Wet; katamari en Virtua tennis.
Pm me aub zou je ze willen verkopen :-)

Cheers.

FristiBE

Legacy Member
WET release was 18 september 2009
Mini Ninja's release was 11 september 2009

Ik weet dat NFS shift nieuwer is maar om nu Twee recente games (die een meta rating van 7.5 hebben) daarvoor weg te doen lijkt me niet nodig.

Misschien denk jij daar anders over? Bij deze: Neen, sorry.

@ Guis: Deze zijn ook te koop.

dvsfreak007

Legacy Member
Mortal kombat vs DC universe tegen dirt 2 met wat opleg?

Dark Riku

Legacy Member
Ik heb WHeelman, met welke games wil je deze eventueel ruilen, ik ben sowieso wel niet geïnteresseerd in: Fifa 09, Bioshock, LittleBigplanet

hughes

Legacy Member
mini ninja's en dirt 2 voor 40€ en ik kan er donderdagavond omkomen.
grtz

james is back

Legacy Member
Hier iets uit voor Red Faction.

Quantum of Solace
PES 2008
Gran Turismo 5 Prologue
Hawx

Blu ray films

The mummy 3
Flyboys
Hancock

FristiBE

Legacy Member
@ DVS: De game is alvast goed, aan hoeveel opleg had u gedacht? (had er over gezien, sorry :P)

@ Dark riku: Mij eender, jij bent diegene die ze moet spelen ;)

@ Hughes: 55 euro en tis deal.

@ James: 007 + Hawx ?

@ Fr3d: pakket van Hughes krijgt voor sprong.

Greggel

Legacy Member
Heb wel interesse in Operation Flashpoint 2.
Ruilen voor FEAR 2, is in uitstekende staat.

FristiBE

Legacy Member
Mits opleg, kan ik mezelf misschien overhalen, ja.

Mannen bedankt voor de antwoorden vandaag, ik ga nu men bed in. Morgen zal ik weer komen kijken en hopelijk wat mooie deals maken!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan