Archief - Games / TK - TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Red

Legacy Member
47. Resident evil Outbreak file 2

bod van 10incl

serieus onder u vraagprijs, al begrijp ik niet goed wrm die zo hoog staat.
Soit, pm maar indien akkoord.

succes verder

Claudio VO

Legacy Member
Mr Red zei:
47. Resident evil Outbreak file 2

bod van 10incl

serieus onder u vraagprijs, al begrijp ik niet goed wrm die zo hoog staat.
Soit, pm maar indien akkoord.

succes verder

prijzen zijn tot stand gekomen door een beetje te vergeleken met de gangbare Ebay-prijzen.
maar u bod is genoteerd. afsluiten doe ik net als u ander bod ( PSX - topic ) morgen avond om 20.00 uur. :niceone:

knight-k

Legacy Member
Wat is er speciaal, extra aan die box van silent hill 2? En wat is de staat van het spel?

Claudio VO

Legacy Member
knight-k zei:
Wat is er speciaal, extra aan die box van silent hill 2? En wat is de staat van het spel?

dat is een speciale 2-disc collectors editie in een carton box.
disc's zijn mint.

dit game zit in het pakket van doolby ; en ik geef daaraan de voorkeur.
tenzij jullie er samen uitgeraken...want is soms moeilijk om iederéén tevreden te houden ;)

Grtz.

Claudio VO

Legacy Member
BosaBoss zei:
Hoeveel wil je geven aan Sonic The Hedgehog-PS3?


waarde voor mij : 20€ incl. ( als die prima in orde is )
ik koop hem niet , je kan er wel iets uit m'n topic voor ruilen natuurlijk ;)

Claudio VO

Legacy Member
volgende games zijn verkocht:

RE outbreak file 2
> Mr.red

KOF 2003
KOF 2000-2001
KOF MAX imp.
> sike2

Jak II
Silent hill 2
Re 4
megaman
MGS 2
MGS 3
> doolby

deze personen krijgen dadelijk een PB

nog te koop :

03. Sims 2 > 7€
12. Anubis II > 7€
14. Maximo > 10€
15. Dragon Quest / The journey of the cursed king ( platinum) > 10€
16. Unlimited Saga ( big Box - sealed ) > 30€
17. Haven / call of the king > 7€
18. Jak and Daxter : the precursor legacy > 7€
22. Ephemeral Fantasia ( sealed ) > 25€
24. Beyond good & evil > 10€
25. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
26. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
27. Lara croft / Tomb raider / Angel of darkness > 7€
29. Mercenaries 2 / World in flames ( sealed ) > 10€
30. Lara Croft Tomb Raider / Ledgend ( platinum ) > 7€
34. Everquest ONLINE Adventures > 7€
41. FIFA Street 2 > 7€
44. Ghost in the Shell / stand alone complex > 10€
49. God of war ( Platinum ) > 8€

Claudio VO

Legacy Member
eventjes uppen
up# nr 2.

blijft nog over

03. Sims 2 > 7€
12. Anubis II > 7€
14. Maximo > 10€
15. Dragon Quest / The journey of the cursed king ( platinum) > 10€
16. Unlimited Saga ( big Box - sealed ) > 30€
17. Haven / call of the king > 7€
18. Jak and Daxter : the precursor legacy > 7€
22. Ephemeral Fantasia ( sealed ) > 25€
24. Beyond good & evil > 10€
25. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
26. Ratchet & clank 3 > ( platinum ) 7€
27. Lara croft / Tomb raider / Angel of darkness > 7€
29. Mercenaries 2 / World in flames ( sealed ) > 10€
30. Lara Croft Tomb Raider / Ledgend ( platinum ) > 7€
34. Everquest ONLINE Adventures > 7€
41. FIFA Street 2 > 7€
44. Ghost in the Shell / stand alone complex > 10€
49. God of war ( Platinum ) > 8€

prijzen excl. verzendkost

ook nog 3 zwarte sealed PS2 memory cards te koop ( originele sony Magic gate 8 MB ) > 10€ / stuk ( koopje !)

kopen / een bod plaatsen of een ruilvoorstel ...allemaal welkom ;)

Claudio VO

Legacy Member
up# 3

< tevens " God of war " geruild binnen vriendenkring >
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan