Archief - God of War Collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de hamster

Legacy Member
Ik heb in de aanbieding :

de God of War Collection

beide heerlijke action-adventures met de meest foute kaalkop sinds mr Proper en die van Right Said Fred op 1 blurayschijfje. Het is verrassend om te zien hoe straf de games visueel uit de hoek komen dankzij de hd-update en vooral deel 2 legt vele huidige games nog het vuur aan de schenen. Dankzij de 60 frames per seconde speelt de game trouwens beter dan ooit en de vele special features zoals making off zijn eenvoudig te bekijken.


Ik heb niet echt een richtprijs in gedachten, games waar ik vooral naar op zoek ben om te ruilen zijn Ratchet en Clank future tools en qfb, A crack in time, Heavenly Sword, Resistance 2, Eyepetje + camera. Exclusive ps3games dus.

Obviously

Legacy Member
Ik zou graag u de meeneemprijs bieden, hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel die is.

Kun je me een pm sturen met die prijs die je in gedachten hebt.

dus: meeneemprijs bied ik onder voorbehoud

Brutality

Legacy Member
Hahaha de prijs via pm sturen.. Das ne goeie.

Wat is je vraagprijs?

Heb hier eventueel Splinternieuwe Ratchet & Clank: A Crack In Time.

de hamster

Legacy Member
meeneemprijs is 35 incl, wie wil kan die bieden.

anders laat ik het openstaan tot zondagavond 20 u en dan ga ik in op het bod dat mij meeste bevalt. Future tools zonder opleg is sowieso te weinig BlisteringByte. bij zowel future tools als resistance 2 zou ik toch 15 euro opleg willen. A crack in time is genoteerd.

de hamster

Legacy Member
bluray is uiteraard perfecte staat, maar had jij a crack in time niet geboden? die geniet voorkeur

Brutality

Legacy Member
straathond zei:
bluray is uiteraard perfecte staat, maar had jij a crack in time niet geboden? die geniet voorkeur

Ik had die eventueel opzij idd, maar ik heb ffkes opgezocht en dan wil ik toch opleg van jouw kant.. Anders is het dit bod..

Obviously

Legacy Member
Obviously zei:
Ik zou graag u de meeneemprijs bieden, hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel die is.

Kun je me een pm sturen met die prijs die je in gedachten hebt.

dus: meeneemprijs bied ik onder voorbehoud

eum ....

ik heb al meeneem geboden!

Brutality

Legacy Member
Onder voorbehoud.. Leest de regels nog eens :) Ge wist de prijs nog niet eens en ge wou hem via pm laten geven. Zo gaat da hier niet.

Obviously

Legacy Member
Brutality zei:
Onder voorbehoud.. Leest de regels nog eens :) Ge wist de prijs nog niet eens en ge wou hem via pm laten geven. Zo gaat da hier niet.

onder voorbehoud wilt zeggen dat ik mijn bod nog kan intrekken wat ik dus nergens heb gedaan jonge ...

en de prijs via pm, ... dat was omdat ik de meeneemprijs heb geboden dus ook het spel zou kopen waardoor niemand nog kan bieden(omdat ik meeneem bied) daardoor was het niet nodig om de prijs hier te zetten ...

BlisteringByte

Legacy Member
tools of destruction + 15 euro.. inclusief verzending..

Obviously

Legacy Member
Brutality zei:
Onder voorbehoud.. Leest de regels nog eens :) Ge wist de prijs nog niet eens en ge wou hem via pm laten geven. Zo gaat da hier niet.

btw beste vriend ....

3) Bieden onder voorbehoud:
Het komt geregeld voor dat men een bod plaatst onder voorbehoud,de verkoper beslist zelf of hij een bod onder voorbehoud wil aanvaarden of niet maar als hij het dan aanvaard moet hij zich er ook aan houden !

Dus de verkoper zal uitmaken wie het spel mag kopen

lees mss zelf eerst de regels nog eens na voor iemand anders te beschuldigen hé?!

Brutality

Legacy Member
Obviously zei:
btw beste vriend ....

3) Bieden onder voorbehoud:
Het komt geregeld voor dat men een bod plaatst onder voorbehoud,de verkoper beslist zelf of hij een bod onder voorbehoud wil aanvaarden of niet maar als hij het dan aanvaard moet hij zich er ook aan houden !

Dus de verkoper zal uitmaken wie het spel mag kopen

lees mss zelf eerst de regels nog eens na voor iemand anders te beschuldigen hé?!

Zoals ge kunt zien is uw bod nergens aanvaard geweest en gaf hij een meeneemprijs, welke ik geboden heb.

Dus steek uwe e-peen maar terug weg ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan