Archief - Heavy Rain PROMO DISC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarrantyVoid

Legacy Member
Kheb promo disc gekregen om mee aan een markt onderzoek te doen maar heb het spel nu bijna uitgespeeld.

- Het is het volledige spel en ik ben nog geen enkele bug tegen gekomen.
- Het spel bevat ook trophies.
- De case is orgineel voor zover ik kan zien
- De CD is een promo disc zoals: http://www.mobygames.com/images/covers/small/1203781458-00.jpg
- Zit geen boekje bij!!!

Enige wat meschien wel iets langer duurt zijn de laad tijden denk ik, kheb dan ook wel niet de retail versie gespeeld.

Liefst afhalen , Post = dieven.
Ik woon in Turnhout.

Hekje#

Legacy Member
Normaal verboden om dat te verkopen. Maar voor de moeite. 5 incl ? :p

WarrantyVoid

Legacy Member
ik denk dat je de disc niet mag verkopen in de winkel. Voor de rest weet ik het niet zeker. Als het verboden is mag er slotje op.

Liefst geen ruil. Niet echt spellen die me intereseren op het moment.

Euhm, 30€ zou voor mij al voldoende zijn. 30€ exclusief als ik het moet opsturen dan. Liefst echt niet opsturen, als je het nie kan komen halen kan ik het eventueel brengen als het niet te ver rijden is.

quake3

Legacy Member
verkopen mag niet en opt forum helemaal niet, maar ik ben pro om dit toch toe te laten (hebr ook een paar)
interesse in dante's inferno?

Jonas222

Legacy Member
Ruilen tegen AVP voor PS3? Kan vandaag nog op de post.

En anders, als je hem vandaag of morgen nog de op de post kan doen, schrijf ik u 35 euro over.

Edit: hmm... klinkt nogal onbetrouwbaar he. Maar het nut van een promo na de release date ontvangen is niet echt groot he.

Brutality

Legacy Member
Phosco zei:
Ruilen tegen AVP voor PS3? Kan vandaag nog op de post.

En anders, als je hem vandaag of morgen nog de op de post kan doen, schrijf ik u 35 euro over.

:rofl::rofl:

Oke I'm out.

WarrantyVoid

Legacy Member
kgan is eerst aan de admins hiere vragen hoe het zit met dat verkopen.

Metteh

Legacy Member
WarrantyVoid zei:
kgan is eerst aan de admins hiere vragen hoe het zit met dat verkopen.

ge had um beter eerst verwezen naar de rules.

7.) Samples , testexemplaren (hardware en software ) en ES produkten zijn NIET toegelaten.
(Ruilen en/of ... van promocopy's etc waarop vermeld staat not for sale,... is dus ook verboden)

quake3

Legacy Member
WarrantyVoid zei:
kgan is eerst aan de admins hiere vragen hoe het zit met dat verkopen.
mag niet, maar who cares. (staat duidelijk in de regels hoor)
maar sluit nu gewoon af en handel het verder via pm ;)

Jonas222

Legacy Member
Algemene regel: je mag de game niet officieel verkopen. Een promo mag je mee doen wat je wilt, want het is tweedehands. Mag enkel niet in de winkel verkocht worden.

Dacht ik.

quake3

Legacy Member
Phosco zei:
Algemene regel: je mag de game niet officieel verkopen. Een promo mag je mee doen wat je wilt, want het is tweedehands. Mag enkel niet in de winkel verkocht worden.

Dacht ik.
het forum hier heeft daar zowat zijn eigen regels over gemaakt...

Jornax

Legacy Member
Staat er op de promocopy not for sale? Anders mag je hem toch verkopen?

WarrantyVoid

Legacy Member
oh ja trouwens, er zit ook geen boekje bij... sorry was dit vergeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan