Archief - Playstation 3 +3 games 1 dag oud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yasin76

Legacy Member
Geachte


Bij deze verkoop ik mijn playstation die letterlijk geen 24 uur oud is.
Ik heb er 3 uur op zitten gamen en volledig geirriteerd geraakt omdat ik niet de lekkere controles + graphics kan trg vinden op mijn pc. voor mij is het geldverspilling. dus zet ik deze trg te koop.
We spreken hier over de 250 gb versie met 1 controller
Nogmaals..NOG GEEN 24 H OUD

Games uncharted: drakes fortune, nfs shift, killzone 2

Minimumprijs 320 enkel af te halen

Indien geen interesse gaat hij maandag trg naar de winkel.

yasin76

Legacy Member
alleen shift ? krijg je van mij voor 25 euro
Console niet apart verkrijgbaar omdat het platinum pakket is. indien geen interesse in het pakket breng ik ze maandag trg binnen( heeft me 329 euro gekost) + shift nog es 45 euro
dus reken maar uit.

lykmeraid

Legacy Member
270 voor alles behalve shift. Gekocht bij game mania genk ? HDMI kabel erbij ?

Moet er even bij zeggen dat ik max. tot 13-14u vandaag kan komen afhalen, daarna ben ik voor de rest van de week in Leuven i.v.m werk en vervalt mijn bod.

yasin76

Legacy Member
Ik werk vandaag dus gaat het zowiezo niet. nee voor 270 gaat hij zonder games weg.
En nee ik heb m gekocht bij bart smit in genk. Hdmi kabel is er niet bij.

lykmeraid

Legacy Member
Ok, jammer dan.

Als je van gedacht verandert kan ik langskomen rond 14u met 270 euro voor console, controller, en uncharted 1 (Killzone mag je dus evt. houden).

Dat is mijn laatste bod :)

yasin76

Legacy Member
hmm ik zal het es even een gedacht geven, vandaag zal het laat gaan als ik ze inderdaad verkoop. vermits ik momenteel aan het werk ben.

lykmeraid

Legacy Member
yasin76 zei:
hmm ik zal het es even een gedacht geven, vandaag zal het laat gaan als ik ze inderdaad verkoop. vermits ik momenteel aan het werk ben.

Het gaat echt niet later dan dat voor mij, ik begrijp ook best dat het moeilijk te regelen kan zijn op zo'n korte termijn, maar in dat geval trek ik mijn bod terug :)

mvg,

yasin76

Legacy Member
dan gaat het moeilijk gaan hoor. u mag uw bod terugtrekken. voor shift + uncharted mag je de console hebben voor 300 euro en meer kan ik echt niet doen hoor. zoals ik zei dan gaat hij morgen terug :)

yasin76

Legacy Member
vandaag naar bart smit geweest. er is geen niet tevreden geld trg garantie. dus heb ik het een kans gegeven maar vind ik toch echt niks.

Dus bij deze volgende aanbieding(games niet apart te verkrijgen).

- Tekken 6
- Soul Caliber 4
- Killzone 2
- Mortal kombat vs DC universe

Console 3 dagen oud met garantiebewijs. met 1 controller
Alle toebehoren aanwezig.

Indien met hdmi kabel

Voor het volledig pakket wens ik 340 euro.(iexcl hdmi kabel)

Deze playstation is splinter neieuw he mensen.

yasin76

Legacy Member
Ik doe enkel de console niet weg heb liever het totaalpakket maar indien je toch alleen de console zonder controller wilt krijg je ze van mij voor 260

Goblin13

Legacy Member
Dan kan ik beter nieuw kopen als hij mr standaard 279 € kost met 2 controllers en spaard rit uit. 235€

yasin76

Legacy Member
hij is nieuw... ok doe maar want minder na maar een paar dagen aankoop ga ik geen verlies maken toch niet zoveel toch bedankt voor je interesse.

Goblin13

Legacy Member
Ok gn probleem begrijp ook uw standpunt, succes nog met de verkoop. Moest je v gedachte verandere pm me maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan