Archief - PS STORE CREDIT 50 EURO x5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkarrow

Legacy Member
Deze zijn dus voor de BE store.

Bieden vanaf 40 euro/stuk.
Meeneem 45 euro/stuk.

Indien er geboden word op elk item en er komt toch een hoger bod binnen word automatisch de laatst geboden verhoogd.
(wat moeilijk uit te leggen :D )

Indien goede itrader en screenshot kan hij vandaag/morge verzonden worden.

Genkenaar

Legacy Member
Ik bied 3 x 40.
Zou die dan wel nog willen voor einde van Black Friday sale (29 November), kwestie dat ze daarvoor bedoelt zijn. :)

KungFu Dragon

Legacy Member
bod van 41 voor een stuk, kan je direct screenshot van betaling verzenden

darkarrow

Legacy Member
KungFu Dragon zei:
bod van 41 voor een stuk, kan je direct screenshot van betaling verzenden

kevindb zei:
41


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Genkenaar zei:
Ik bied 3 x 40.
Zou die dan wel nog willen voor einde van Black Friday sale (29 November), kwestie dat ze daarvoor bedoelt zijn. :)
Tor hier genoteerd.

Word wel wat moeilijk nu met de combo. Maar daar geef ik voorkeur aan.

Genkenaar

Legacy Member
Ik ga het toch bij 2 houden.
Dus ik bied 2 x 40 ipv 3.
Kunt ge eventueel die 3de terug bij de andere bieder zetten.

darkarrow

Legacy Member
Genkenaar zei:
Ik ga het toch bij 2 houden.
Dus ik bied 2 x 40 ipv 3.
Kunt ge eventueel die 3de terug bij de andere bieder zetten.

150pk zei:
schiet er nu nog eentje over? Anders 40 euro hier
Ze zijn nog steeds te koop wel hoger bieden als 40 euro uiteraard.


Genkenaar : 2 = 82
Kungfu: 1 = 41
Kevin: 1 = 41
Deletos: 1 = 40

Ik sluit morge avond af.

Genkenaar

Legacy Member
darkarrow zei:
Ze zijn nog steeds te koop wel hoger bieden als 40 euro uiteraard.


Genkenaar : 2 = 82
Kungfu: 1 = 41
Kevin: 1 = 41
Deletos: 1 = 40

Ik sluit morge avond af.

Wat is er gebeurd met mijn 80 euro bieding?

En dan hoop ik wel dat ik ze heb voordat die Black Friday deals aflopen, want die eindigen om middernacht 28>29 november als ik mij niet vergis...
Want anders heb ik er zoveel niet aan.
Heb ik ook gezegd in mijn oorspronkelijke bericht he.

Genkenaar

Legacy Member
Ik trek beide mijn biedingen in, had gehoopt dat dit nog makkelijk voor einde van die Black Friday sale ging afgerond zijn.
Blijkbaar gaat het kantje boordje zijn.
Succes aan de andere bieders.

KungFu Dragon

Legacy Member
hoelaat suit je af, liefst voor 7-8u hoop ik?
ik heb deze eigenlijk nodig voor vanavond nog.
pm me je mail dan en ik kan je direct screenshot van betaling verzenden

kevindb

Legacy Member
Ik wil er anders wel 2 voor 80 dan. Indien ook vanavond afgehandeld na screenshot van betaling


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

kevindb

Legacy Member
2 voor 90. Indien asap afgehandeld. Stuur me maar een pm


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan