Archief - PS3 + 2 controllers + 11 games (incl voll set guitar hero)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sulle

Legacy Member
guitar hero pack is verkocht via kapaza voor 135€ tekst hieronder word een beetje aangepast hierdoor

ninja gaiden worden apart verkocht...

het totale paket=

2 controllers + ps3 40gb versie (deze zijn 11maand oud incl factuur gekocht bij fun in leuven en uiteraard garantie) + verpakking, perfect in orde!
10 games (perfect in orde met boekje enz...)
- Armored core 4
- Metal gear solid 4 (nooit mee online gespeeld)
- ninja gaiden sigma
- race driver grid
- soul calibur 4
- devil may cry 4
- pes 2008
- the force unleashed
- wipeout hd (gekocht bij playstation store)
- prince of persia classic (gekocht bij playstation store)

Alees is echt perfect in orde en je hebt nog meer dan een jaar garantie! Alles heeft mij in totaal +-1000€ gekost

MEENEEMPRIJS = 515€

ik zou zeggen bieden maar

fotos--> Soelle > Home


edith: word ook op andere fora enz... gezet

sulle

Legacy Member
140€ meeneemprijs

ik heb een bod gekregen van 130€ op kapaza, als deze persoon iets meer bied gaat hij die vanavond mischien al komen halen... tenzij iemand de meeneem van 140€ bied voor die persoon

BURp

Legacy Member
En voor een enkele controller ?
En is deze dualshock of niet ?

Phobiak

Legacy Member
Ook interesse in een controller mocht je die appart verkopen.

sulle

Legacy Member
guitar hero is verkocht voor 135€ via kapaza.

@duc1o --> bod niet genoteerd

het zijn normale controllers geen dual shocks

apart verkoop alleen indien ik effectief alles verkocht krijg... dus ik zou zeggen bieden maar op de stukken die jullie interesseren.

MEENEEMPRIJS VOOR HEEL HET PAKKET: 515€
indien de prijs te hoog is, ik zou zeggen doe een deftig bod.

Phobiak

Legacy Member
Wat bedoel je juist met normale controllers? Geen rumble feature of niet van sony?

sulle

Legacy Member
het zijn orginele draadloze sony controllers (zie foto's!) maar er zit geen trilfunctie in de controllers (die zijn later pas uitgebracht als ik mij niet vergis?)

sulle

Legacy Member
wel zoals ik zei ik accepteer geen enkel bod zolang er niet op alles geboden is en daar geen bedrag uit komt dat een beetje deftig is..

meeneemprijs voor heel het pakket VERLAAGD naar : 490€ !!!

komaan mensen een ps3 +2 contr + 10 games waarvan een aantal topgames dit allemaal nog geen 11 maanden oud! dus nog meer dan een jaar garantie!


edith: ik ga tot donderdag niet op 9 lives kunnen komen,bedankt voor u begrip :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan