Archief - PS3 60GB versie: perfecte staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MajorK

Legacy Member
Hallo,

Bij deze verkoop ik één van mijn PS3's. Dit is een 60GB model met sixaxis controller. Dit model is backward compatibel met PS2 spellen en heeft een cardreader.
Deze was defect en heeft nu een splinternieuwe laser diode ingebouwd. Ook is deze intern volledig stofvrij gemaakt en heb ik cpu en gpu van nieuwe koelpasta voorzien (Zalman zm-stg1). Leest nu alle spellen feilloos, blaast minder hevig en werkt dus terug zoals nieuw :). Garantie op de laser is 30 dagen.

Graag had ik er nog 180 euro voor gehad.
Meeneemprijs stel ik in op 200 euro.

Wordt geleverd in originele doos met alle bekabeling.

PS: ter info Indien na 2 dagen geen aanvaardbaar bod, wordt deze op andere sites geadverteerd.

Groeten,

MajorK

wilyjens

Legacy Member
Enig idee wanneer je zou afsluiten, want ik heb hier een zoekertje lopen bij 'gezocht'.

Moest 1 van beiden daar voor jou iets laten weten, koop ik uiteraard die van hem :)

MajorK

Legacy Member
wilyjens zei:
Enig idee wanneer je zou afsluiten, want ik heb hier een zoekertje lopen bij 'gezocht'.

Moest 1 van beiden daar voor jou iets laten weten, koop ik uiteraard die van hem :)

Je bod is rond de prijs dat ik in gedachte had, dus als er morgen voor 21u niemand hoger bied dan zal ik je contacteren om verder af te spreken.

MajorK

Legacy Member
Ter info: gisteren nog even de tijd gemaakt om deze volledige te demonteren, te cleanen en nieuwe koelpasta voorzien op de chipsets. (Het is een hobby zoals een ander.)
Nadien nog een aantal uurtjes gePS3 om alles grondig te testen.
Bolt dus nu zoals ne nieuwe en de decibels blijven onder controle ;). Heeft ook nooit andere problemen gekend buiten het laser issue. Nen betere PS3 60GB zult ge 2dehands niet vinden :niceone:.
Ik wil er gerust 30 dagen garantie bijdoen, voor de mensen die twijfelen.

wilyjens

Legacy Member
Verontrustend feit wel me dunkt. Is er kans dat dit toch nog kapot kan gaan ofzo? Geen zin om over enkele maanden met brol te zitten :) (Mijn bod is dus onder voorbehoud, ik wil eerst wat zekerheid over deze vragen.)

MajorK

Legacy Member
wilyjens zei:
Verontrustend feit wel me dunkt. Is er kans dat dit toch nog kapot kan gaan ofzo? Geen zin om over enkele maanden met brol te zitten :) (Mijn bod is dus onder voorbehoud, ik wil eerst wat zekerheid over deze vragen.)


Wat is er juist verontrustend dan? Ik sta zo sterk achter mijn product dat ik garantie geef of iets dat uit Sony garantie is :-). By the way dit is niet de eerste keer dat ik een PS3 onder handen neem hoor.
Deze PS3 wordt beter gekoeld dan oorspronkelijk uit de Sony fabriek en heeft een nieuwe laser diode ingebouwd.
Maar als je liever geen garantie wil, zoals de meeste die dat hier verkopen, No problem :)

MajorK

Legacy Member
wilyjens zei:
https://www.beyondgaming.be/archive...lite-console-120-gig-zo-goed-als-nieuw.685442

Ik ga zien, als ik tot een deal kom met die verkoper, laat ik deze varen. Of jij nu garantie geeft of niet, ik heb liefst producten waar niet door een eigenaar (al dan niet met goed resultaat) aan geprutst is.

Ok no problem. Blijkbaar heb ik je verontrust met extra acties die enkel voor de koper ten gunste zijn.
Toen ik deze PS3 te koop zetten en hem uitteste maakte die een te lawaaierige indruk naar mijn idee en heb ik hem opengesmeten om dit te verhelpen. Standaard zijn 60 GB modellen altijd luidruchtiger daar de Cell op een ouder procédé gemaakt is. Meer verbruik is meer hitte en de ventilator moet dit dus oplossen door sneller te draaien.
Normaal gezien zou ik 50 euro vragen voor een PS3 stofvrij te maken en 80 euro voor een splinternieuwe lens. Deze acties zitten dus beide in mijn verkoop inbegrepen ;).

Cu

Dennoman

Legacy Member
€180 als er kan afgehaald worden in 't Stad en als er niet enorm veel haast bij is (zou nog een weekske of 2 kunnen duren).

Kunt ge evt. leveren voor €180 + naft?

brucelee be

Legacy Member
Hallo,
Ik heb grote interesse in deze ps3.
Is het mogelijk online te gamen met deze en is het eveneens mogelijk af te halen aan Antwerpen station ?

MajorK

Legacy Member
brucelee be zei:
Hallo,
Ik heb grote interesse in deze ps3.
Is het mogelijk online te gamen met deze en is het eveneens mogelijk af te halen aan Antwerpen station ?

Deze is hetzelfde als eender welke andere PS3. PS3's kunnen niet geband worden zoals "gemodde" Xbox360's :).

Het handigste voor mij is afspreken aan de Electrabel toren op Mechelsesteenweg. Maar kan wel afspreken aan het station. Voor een demo is het wel in Deurne te doen.

Groeten,

MajorK

MajorK

Legacy Member
kevindb zei:
Eventueel tegen een pak 360 games dan?

sorry, met xbox games ben ik weinig. Speel enkel shooters,adventures en racegames en alle goede heb ik al.

MajorK

Legacy Member
Dennoman zei:
€180 als er kan afgehaald worden in 't Stad en als er niet enorm veel haast bij is (zou nog een weekske of 2 kunnen duren).

Kunt ge evt. leveren voor €180 + naft?

leveren doe ik niet, wel verzenden. Haast is er niet bij. Ik noteer dit als hoogste bod, maar de verkoop moet dan wel binnen de 2 weken door gaan.

brucelee be

Legacy Member
Probleem is dat ik geen eigen vervoer heb,daarom dat het station mij het beste lijkt.
Zitten alle benodigde kabels erbij ?

MajorK

Legacy Member
brucelee be zei:
Probleem is dat ik geen eigen vervoer heb,daarom dat het station mij het beste lijkt.
Zitten alle benodigde kabels erbij ?

alles zit erbij (controller, usb laadkabel, composiet kabel met scart adapter), de doos is zelfs nog in zeer goede staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan