Rorschach
Legacy Member
Hej, heb voor men verjaardag nog een kaartje gekregen. Ik heb alles wat ik wil van de store (buiten trine!) dus doe ik hem maar weg.
Het enige waarvoor ik het zou willen gebruiken zouden de extra maps van COD MWII zijn, maar die zitten er de eerste maanden toch nog niet aan te komen.
Min prijs: 17 euro
Meeneem: 19 euro
Voordeel? Je hoeft niet naar de winkel, ik hoef alleen een screenshot te zien van het betalingsbewijs en ik stuur de code instant door!
Is een eurotje goedkoper dan in de winkel en je hebt de code instant
.
Greetz
Het enige waarvoor ik het zou willen gebruiken zouden de extra maps van COD MWII zijn, maar die zitten er de eerste maanden toch nog niet aan te komen.
Min prijs: 17 euro
Meeneem: 19 euro
Voordeel? Je hoeft niet naar de winkel, ik hoef alleen een screenshot te zien van het betalingsbewijs en ik stuur de code instant door!
Is een eurotje goedkoper dan in de winkel en je hebt de code instant
.Greetz
.
.