Archief - Sony PS2 Console - Limited Edition - Aqua Version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hi,

Wegens dubbel in de collectie, verkoop ik een pareltje.

PS2 - Limited Edition - Aqua Version.

Pic: http://www.toysnjoys.com/psx2/aqua.jpg

Compleet met box, kabels, 1 official controller.
Alles in top staat.

Verzending: € 10
Afhaling te Merksem

Richtprijs: geen gedacht...

Grtz

kristofb

Legacy Member
Geen idee of dit in de buurt komt van wat je in gedachten had: €30 afgehaald?

BiZi

Legacy Member
noted sike en ziet er al goed uit.

Ik zou zeggen, ik hou tot vrijdag open? cava?

septentrio

Legacy Member
Zit de handleiding er ook bij?

In welke staat is de doos? Kun je foto's maken om de staat te illustereren?

Ik heb wel degelijk interesse.

BiZi

Legacy Member
sure, pak morgen foto's.
manual zit er volgens mij wel bij.

Doos is minty :)

septentrio

Legacy Member
Indien idd mint, manual erbij, en alles zowel technisch als optisch in nieuwstaat: 55 excl.

BiZi

Legacy Member
PICS:

Index of /leckske/forsale/ps2-aqua

Console is beetje stoffig atm, maar dat krijgen we er zo af :)
Controller staat niet op de pic, maar zit er wel bij.

Official Aqua voetstand doe ik er ook bij.

Doos in top staat, alle manuals & inlays nog in plastiekje...

septentrio

Legacy Member
Kun je nog enkele foto's maken van de console, stand & controller met het stof volledig verwijderd aub? :)

septentrio

Legacy Member
Ik zou eventueel nog overbieden, als de foto's zonder stof nog kunnen. Ik wil duidelijk het verschil kunnen zien tussen stof en krassen.

BiZi

Legacy Member
Hi, zoals meegedeeld hierboven, werd op 20 nov afgesloten. Sold to Sike!

grtz

septentrio

Legacy Member
Ik vind het spijtig dat je:

1) De moeite niet doet om mijn vraag te behandelen die ik al op 19/11 gesteld heb
2) Totaal geen kans meer hebt geboden om hoger te bieden op sike zijn bod

:s

BiZi

Legacy Member
Ja man, ik ben een werkende mens en heb niet de tijd om elke dag foto's te trekken. De foto's die ik reeds had getrokken waren in mijn ogen voldoende.

Daarbij komt nog eens dat ik die dag tot de avond heb gewacht om af te sluiten, dus je had nog tijd genoeg om te bieden.

Grts, Alec

septentrio

Legacy Member
Ik zie nergens expliciet vermeld dat je die avond ging afsluiten hoor...

Maar goed, kvind gewoon niet dat je dit correct afgehandeld heb, maar wees gerust, ik ben niet iemand die daarom met negatieve punten begint te gooien.

Bhoda

Legacy Member
BiZi zei:
noted sike en ziet er al goed uit.

Ik zou zeggen, ik hou tot vrijdag open? cava?

Staat er wel bij dat hij het tot dan zou openhouden. Vrijdag was het de 20ste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan