Archief - TK ! 1TB Snelle PS4 Hardeschijf SSHD Seagate

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

georgiodavid

Legacy Member
Mijn ps4 hdd zit vol dus Ik ben aan upgrade aan toe daarom verkoop ik deze ,
Je krijgt niets anders dan voordeel tegenover standaard ps4 HDD ,minder laadtijden ,snelle opstart,meer capaciteit voor al die maandelijkse gratis plus games en tegenwoordig een spel installeren neemt al gouw tot 40 Gb plaats in beslag, let op hier gaat het over SSHD

Info SSHD (Solid-State Hybrid Drive)

Min 60 exc
Meeneem 75 inc.

Sluit af maandag 12 uur.

https://www.amazon.de/Seagate-inter...&qid=1464891948&sr=1-1&keywords=Sshd+1+tb+2.5

Voor meer info Instructie installatie en snelheid vergelijking klik hier

PlayStation 4 with different HDD variants - YouTube

georgiodavid

Legacy Member
ph3nom zei:
Waar en wanneer aangekocht?
Je gaat zelf naar 2TB dan?
Ik denk Amazon of bol.com weet niet meer zeker 2015.
Het kost nu nog meer dan 100 in Dreamland.
Ik ga naar 2 of 4 mss wel dan 3.5 dik met extra dikke houder op de ps4.
Het kan getest worden wil zelfs helpen installeren als koper komt met zij ps4. No problem.

georgiodavid

Legacy Member
lander182 zei:
bod van 60 geplaatst :)
Dank je wel.
Genoteerd.


P.S . weekend deals !!!!!!!!

De uiteindelijke koper krijgt nog Blu-ray film The Last Stand gratis bij Of andere ,zal zien welke nog weg mag.

lander182

Legacy Member
Ga mijn bod moeten intrekken ;) zonet ergens anders een aangeschaft :)

georgiodavid

Legacy Member
Up .

komaan mensen ,volgende week nieuwe spellen aangekondigd met uitbreidingen/ dlc en zo van BF1 neemt op de duur al meer dan 100 Gb plaats in beslag.
VR spellen of patch er voor gaan ook pak groter zijn dan gewone spellen.

ph3nom

Legacy Member
Dus ook elders te koop blijkbaar?
Ik breng hier bod uit van 55 EUR , ben van Kessel dus kan vrij snel oppikken.

georgiodavid

Legacy Member
ph3nom zei:
Dus ook elders te koop blijkbaar?
Ik breng hier bod uit van 55 EUR , ben van Kessel dus kan vrij snel oppikken.
Bid meer dan als je per se wilt snel hebben .anders heb ik met andere al belooft tegen eind van de week mogt hij komen halen (als geen hogere bod heb) als ik andere sshd ontvangen heb,Het was geen probleem om te wachten.moest iemand meer biden kan ik altijd originele 500hdd even gebruiken en deze laten gaan.

ph3nom

Legacy Member
Staat niet aangegeven dat hij elders ook te koop staat, en zo'n bod via FB is ook moeilijk te checken eh.
Maar allé, bod van 60 EUR met die BR erbij dan zoals je eerder aangaf ;-)

georgiodavid

Legacy Member
ph3nom zei:
Staat niet aangegeven dat hij elders ook te koop staat, en zo'n bod via FB is ook moeilijk te checken eh.
Maar allé, bod van 60 EUR met die BR erbij dan zoals je eerder aangaf ;-)
Ik zie net dat het niet bij staat nochtans had ik altijd bij staan bij handtekening "ook ergens anders te koop" ik gebruik tapatalk en is niet te zien via app.
Ik noteer uw bod en sluit morgen om 8:20 af. Vanaf 13 uur zal af te halen zijn.
P.S. moest je het kopen laat ik je zien via fb conversatie met datum erbij. ;)
Blu-ray was weekend deal ."joke"
emoji14.png

fredenevy

Legacy Member
Wa zever is da dan van die weekend deals:
Die gratis BR krijg je enkel in het weekend en je ging pas maandag afsluiten...
"De uiteindelijke koper"... staat er.

georgiodavid

Legacy Member
fredenevy zei:
Wa zever is da dan van die weekend deals:
Die gratis BR krijg je enkel in het weekend en je ging pas maandag afsluiten...
"De uiteindelijke koper"... staat er.
Het was joke idd is voor uiteindelijke koper.

georgiodavid

Legacy Member
Off topic
Normaal staat onderaan op elke mobiele webpagina knop "desktop versie zien " ,waarom is dat niet hier op 9l ?ik krijg dus niet geregeld. Heb handtekening aangepast en zie het niet op mobiel webpagina.

ph3nom

Legacy Member
Op pc zie je dat inderdaad, maar best toch altijd in de topic zelf zetten.
Ik let bijvoorbeeld persoonlijk niet altijd op de signatures :-)

ph3nom

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ik denk Amazon of bol.com weet niet meer zeker 2015..

Heb je de factuur nog?
En wanneer in 2015?

Kan je een HDtune ofzo laten lopen?
Is ze in werking te zien?

georgiodavid

Legacy Member
ph3nom zei:
Heb je de factuur nog?
En wanneer in 2015?

Kan je een HDtune ofzo laten lopen?
Is ze in werking te zien?
Ik heb het gevonden ,moest in orders van 2013 zoeken via Amazon app,november 2013 .
Hier is gameplay van week geleden
https://youtu.be/ZHP0syXIx0w
Zal straks nog opnemen menu en gameplay via ps4 zelf en stuur link. Is dat genoeg ? Of geef je nummer via Watapp zal ik video maken van hoe ik op de knopkes druk en alle functies overloop..... Waarom zo wantrouwen is mij it niet genoeg. Geen probleem stuur je video opname anders kom je morgen live tot mijn huis schoenen uit en met de trap helemaal naar zolder mancave.... ;)
Ik weet niets van HDTUNE en heb geen PC ook dus...

P.s. Ik zou vandaag moeten weten kom je thuis halen tussen 14 en 1630 uur en wil je zien spelen dan laat ik nog steken. Kom je morgen tussen 1240 en 14 halen in NRG dan haal ik straks al uit zodat ik smorgens mee naar werken neem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan