Archief - TK: 38 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Sleepalot

Legacy Member
Stuur maar een pm met verzendingskosten en rekeningnummer ;)

quake3

Legacy Member
Carnage zei:
meeeeeh, moeilijk om voor iedereen goed te doen ;)
troost u, de 5 is nog vrij :p

correctie, de game moet naar mij.
kijk eens naar mijn post:
ik zet netjes een bod zoals je kunt zien ;)

mohaa51

Legacy Member
Gran Turismo Concept 2002: Tokyo-Geneva => 4€
Ratchet & Clank 3 => 4€
Naruto Ultimate Ninja 1 + 2 => 3€/st
Soul Calibur 2 + 3 => 3€ + 5€

geboden, dus een totaal van 19 euro excl indien non platinum, goede staat en volledig!

Carnage

Legacy Member
@quake3: u hebt volledig gelijk, mijn excuses, tekken 4 en 5 zijn voor u (8€ excl.)

@Wandering: tekken 4 is officieel voor quake3, dus GoW1 heb ik nog over voor u (5€ excl.)

@mohaa51: gran turismo is platinum, de rest niet, alles in uitstekende staat
dit zou op 18€ excl. komen zonder de Gran Turismo, met komt het op 22€ excl.

Wandering

Legacy Member
Ja maar quake bood in eerste instantie 15 incl. voor 3 games. Dan zou hij 2 euro verzending betalen voor 3 games, die verzending zou zowiezo meer dan 2 euro bedragen.
Achteraf blijkt dat hij er 2 kan hebben, maar bied hier geen meeneemprijzen op (zie bovenstaande vb want dat is onder je prijs)

Ik bied je meeneemprijzen excl. Dus lijkt me dat ik die tekken 4 krijg?

Carnage

Legacy Member
Sorry Wandering, maar ik heb Tekken 4 en 5 verkocht aan quake3.
PM's zijn al verstuurd ivm betaling.
Al hebt u wel gelijk over die verzendkost.

Wandering

Legacy Member
Ja, wel stom als ik dan toch gelijk heb he.

Stuur me dan maar pm voor die gow, want heb er nog geen gehad.

sike2

Legacy Member
Dragon Ball Z: Budokai 1 + 2
Mortal Kombat: Deadly Alliance + Deception + Armageddon + Shaolin Monks
20inc

Carnage

Legacy Member
@sike2: enkel MK: DA + DBZ 1 & 2 nog over, Jayvie heeft de meeneem geboden voor de andere MK's

@masterfrog: deal, ik pm u gegevens

Jayvie

Legacy Member
This is Football => 2 exc
Star Wars 3 => 3 exc
GTA Vice City => 5 exc
MK Shaolin Monks => 4 exc

= 14 exc/20 inc?

Liefst wel allemaal compleet en GEEN platinum versies aub.

Jayvie

Legacy Member
Star Wars 3 => 3 exc
MK Shaolin Monks => 4 exc
MK Deception => 4 exc
MK Armageddon => 4 exc

= 15 exc/20 inc ?

Zelfde vraag maar denk niet dat MK's platinum zijn uitgekomen :)

Indien ok, Pm me maar, moet effe weg.

sike2

Legacy Member
Carnage zei:
@sike2: enkel MK: DA + DBZ 1 & 2 nog over, Jayvie heeft de meeneem geboden voor de andere MK's

My fault, te rap willen uitrekenen :p ik wou ook de meeneem geven :p enen mk vergeten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan