Archief - [TK] Fragnstein Controller (muis+nunchuck) SEALED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Zoals de titel zegt, Fragnstein te koop.
Schijnt iets performanter te zijn dan de FragFX reeks, is wireless, en heeft ten opzichte van de Fragfx maar 1 batterij per controller nodig ipv 3 batterijen per controller.
Kwaliteit lijkt ook iets robuster te zijn dan de 'speelgoed'-look van de fragfx serie, komt meer in de buurt van Logitech-type muizen.
Volgens de filmpjes die ik al gezien heb lijkt er ook weinig tot geen pixelskipping te zijn, vrij accuraat dus.

Review: Hardware Review: FRAGnStein Wireless Controller... - PlayStation 3 - South African Community

Youtube review met killzone (hou er rekening mee dat killzone op zich al wat lag heeft & dus niet meteen de beste indruk heeft, maar vind niet meteen filmpjes van de CoD reeks om een betere kijk te geven): YouTube - FRAGnStein Video Review

Het gaat om een sealed pakket, is net aangekomen, ik verkoop hem voor een collega die nogal impulsief beslist had om die aan te kopen & net toen hij verzonden was ineens van gedacht veranderd is & het geld liever aan andere zaken zou uitgeven.

Heel moeilijk te krijgen in europa, is shipped geweest van Bannco zelf in de states, nieuwprijs was 70-75Eur excl verzending, dus hij had er nog graag dat bedrag voor gehad.

Minimumprijs blijft dus op 70eur, meeneem 75, is tenslotte nog sealed & pas gearriveerd.

Voorkeur gaat naar afhalen (te gent), verzending eventueel mogelijk op kosten van de koper, heb niet veel ervaring met pakketten die groter zijn dan een dvd doosje dus weet niet direct wat de kosten zouden bedragen. (zo groot is het pakket nu ook weer niet)

Komt ook op kapaza & 2dehands later deze week.

Psy

Legacy Member
niet genoteerd, veel te laag, kan u niet kwalijk nemen om te proberen natuurlijk :)

Gusken

Legacy Member
Tis dat :) Moest er geen interesse zijn & hij wilt er toch nog een deel van zn geld voor terug wil ik hem wel over houden voor 50 excl maar daar blijft het bij :p

Monty007

Legacy Member
Is online te vinden voor +/- 80$ met verzending (ik weet, de jouwe is mss duurder aangekocht met verzending).

Daarom heb ik er niet meer als 60 euro voor over. Ik kom zelf ophalen, kan zelfs vandaag/deze namiddag nog.

Psy

Legacy Member
nja, stel ik me toch vragen bij, aangezien die bij bannco voor 99.99$ verzonden is volgens m'n collega, zou me dan verwonderen dat webshops het goedkoper aan zouden bieden.
maar goed, bod genoteerd omdat je zou afhalen, collega lijkt het wel oké te vinden maar k'ga pas dinsdagavond afsluiten aangezien ik hem dan pas weerzie.

Psy

Legacy Member
ga wat vroeger afsluiten dan verwacht, dus bij deze is ie voor Monty.

Monty007

Legacy Member
Waarvoor dank! Zoals afgesproken morgen met gepast geld aan je deur, tenzij ik een tegenbericht krijg via PM voor 18u morgenavond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan