Archief - [TK] logitech g25 racing wheel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R-3d

Legacy Member
hallo,

hierbij verkoop ik mijn logitech g25 racing wheel. Deze is nog perfect inorde, heb er meschien 3 maal op gespeeld. Alles er nog bij, garantie boekje (wel men kasticket niet meer), installatie guide, installatie cd en Rfactor.
Foto's (net getrokken) :

IMG_1913.jpg

IMG_1914.jpg

IMG_1917.jpg


Kan uiteraard nog getest worden.
Liefst Afhalen, verzenden kan. Staat ook te koop in vriendenkring.

Min: 130€
Meeneem: 145€

quake3

Legacy Member
hoe oud, garantie, aankoopbeweijs, doos?
100 euro morgen zelfs nog afgehaald ;)

R-3d

Legacy Member
heb het zelf nog maar 3 maand ofzo in bezit, garantie boekje ernog bij. maar ben wel men kasticket kwijt :s. Maar zoals je kan zien op de foto is er zeer veel zorg voor gedragen en is alles nog zoals nieuw. Liefst blijf ik rond men prijs van 150€ mvg van thomme

quake3

Legacy Member
spijtig, want dat is nu eenmaal de nieuwprijs. Doordat de g27 uit is, zijn alle g25's in prijs gezakt. Bvb: in de gamemania staat de g25 aan 150 euro.

Gusken

Legacy Member
En in welke media market is dat dan wel? Ik ben in die in sint pieters leeuw gaan kijken & daar waren er toch geen..

free up.

Gusken

Legacy Member
excuseer game mania verkeerd gelezen :p

Waar in welke stad hebt gij die zien staan voor 150€ want bij ons hebben ze die nie :p?

Nattefrost

Legacy Member
Dat wil ik toch ook wel eens weten. Op Amazon.co.uk vind ik hem bv. nieuw aan £250 (GBP dus he, niet eens euro's), Alternate.be €180, Tweakers.net pricewatch minimum €180, enz. Op de site van Game Mania is het niet te vinden.

Aan de verkoper: liefst afhalen zeg je, maar is opsturen toch een optie? Vanuit de Kempen naar Roeselare komen zie ik nu niet direct zitten. :)

quake3

Legacy Member
die staat in iedere game mania aan die prijs ;)
edit: een maand geleden werd er hier een nieuwe g25 voor 145 euro verkocht. (dat was zelfs nog voordat de g27 er was)

Gusken

Legacy Member
Hmm, ik geloofde u zever ook, heb er welgeteld de volle 10 minuten van mn leven aan verspeelt met het op te zoeken op site van game mania:p.. Er staat dus niets.. Goedkoopste prijs dat ik gevonden had was 180€ & dat was dan op internet..

Ma soit, kga morgen keer gaan kijken, ben wel benieuwd. Als em wel degelijk aan 150€ staat neem ik hem direct mee.

quake3

Legacy Member
er is goedkoper dan 180 op internet hoor
-> typ het in google -> et eerste wat je ziet: pixmania.be: 169 euro

R-3d

Legacy Member
Pixmania.be 169€ :s waar? het enige dat ik vind is deze voor 281€ Logitech LOGITECH G25 RACING WHEEL - SET BESTAANDE UIT STUURWIEL, PEDALEN EN VERSNELLINGSPOOK test prijsvergelijking prijs vegelijken Logitech LOGITECH G25 RACING WHEEL - SET BESTAANDE UIT STUURWIEL, PEDALEN EN VERSNELLINGSPOOK - België
alsje hem goedkoper vind en nog in dezelfde staat als de mijne goodluck.
@nattefrost: is nog redelijk zwaar dus verzending kosten zullen toch wel rap oplopen, maar dan kan er wel iets af van de prijs. maar waar ik dan soms mee inzit is of je het niet beschadigd word onderweg. mvg van thomme

PJ_9911

Legacy Member
Ik ben vandaag eentje gaan halen in media markt gent voor 169 ;)

bij tones hebben ze al een tijdje geen meer hoor, al lang uitverkocht

quake3

Legacy Member
Die bij Tones hebben ze idd niet meer, het is nu enkel de g27 nog.
Maar zo zie je maar dat die prijs dat ik zei wel klopte ;)

quake3

Legacy Member
ik wil gerust nog 115 afgehaald bieden ;)
(ik kan er omkomen wanneer je maar wilt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan