Archief - [TK] PS3 console 80gb + 2 contr + 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kachito

Legacy Member
offtopic, hehe je bent zeker robbe me ne nieuw account ;)
you dont foul me boy!!!

robert-jan

Legacy Member
kachito zei:
offtopic, hehe je bent zeker robbe me ne nieuw account ;)
you dont foul me boy!!!


Ik zoek al een tijdje eentje en een vriend van me raadde me aan om hier eens een kijkje te nemen. Ik kan ook eerst 40 berichtjes posten als je denkt dat ik dan wel een geldig bod kan uitbrengen :)

P.S: Misschien eerst enkele lessen Engels volgen voor je tracht er een hip zinnetje tussen te gooien? ;)

kachito

Legacy Member
robert-jan zei:
Ik zoek al een tijdje eentje en een vriend van me raadde me aan om hier eens een kijkje te nemen. Ik kan ook eerst 40 berichtjes posten als je denkt dat ik dan wel een geldig bod kan uitbrengen :)

P.S: Misschien eerst enkele lessen Engels volgen voor je tracht er een hip zinnetje tussen te gooien? ;)
:offtopic:
Hip zinnetje??? :wtf: je bent pas de 12 van deze maand geregistreerd knul en de thread is op 10 dec uitgebracht. Je zag dat niemand zoveel wou geven dus heb je een nieuw account aangemaakt en zelf op u eigen ps3 geboden plus u nick robert-jan=robbe koman e iets origineler mag wel :rofl: you d'ont foul me boy, ma toch nice geprobeerd :lol:

P.S. Je zou beter zelf wa lessen LOGISTIEK gaan volgen, dan ga je mss geen twee keer zo ne domme fout maken.

De balle :lol:

robert-jan

Legacy Member
LOL. Jij bent dan toch wel de domme hoor :d Ik ben absoluut niet dezelfde kerel :d Ik had nog geen account hier dus heb ik me geregistreerd zodat ik hier kon rondkijken om een nieuwe console (ps3 of xbox 360) aan te schaffen. Ik denk dat jij een beetje paranoia bent ;).
Denk dat deze thread trouwens dicht mag mits Robbe een bod had van een kennis van hem die 285€ wou geven, wat ikzelf toch iets te veel vond. Nu ga je mij dus ook in andere threads zien bieden, zou ik dat ook doen als ik dezelfde persoon was? ;)

En het hip zinnetje slaat terug op de "you don't foul me" die je nu (pijnlijk genoeg) nog eens hebt gebruikt. Het is namelijk fool ;)

kachito

Legacy Member
robert-jan zei:
LOL. Jij bent dan toch wel de domme hoor :d Ik ben absoluut niet dezelfde kerel :d Ik had nog geen account hier dus heb ik me geregistreerd zodat ik hier kon rondkijken om een nieuwe console (ps3 of xbox 360) aan te schaffen. Ik denk dat jij een beetje paranoia bent ;).
Denk dat deze thread trouwens dicht mag mits Robbe een bod had van een kennis van hem die 285€ wou geven, wat ikzelf toch iets te veel vond. Nu ga je mij dus ook in andere threads zien bieden, zou ik dat ook doen als ik dezelfde persoon was? ;)

:offtopic:
En het hip zinnetje slaat terug op de "you don't foul me" die je nu (pijnlijk genoeg) nog eens hebt gebruikt. Het is namelijk fool ;)

:offtopic:
Wrm da ik hier terug op antwoord of heb geantwoord is gwn omdat ik het zielig vind, dat het op zo ne manier moet gebeuren. Wie gelooft er nu dat iemand 250 euro wilt dokken voor ne tweedehands PS3 terwijl dat nieuw met twee joysticks plus paar games ong 300 euro kost PLAYSTATION 3 Packs bij DreamLand, uw familiewinkel!.
285 alle jonge :rofl: jaja what ever... ik ga hier mijn tijd ni meer verdoen.
Maakt dat de kat wijs ("285 EURO" :rofl:) dan kunde beter naar 2dehands.be gaan zien ;)
En over mijn fout gesproken, vind ik jou fout toch vele erger dan die van mij, u eigen opnieuw registeren bijna met dezelfde nick plus juist twee dagen na dat de thread werd uitgebracht, duidelijk.
You don't fool of foul me boy boeit ni als je mij maar begrijpt ist genoeg voor mij :niceone:

END

robert-jan

Legacy Member
Ik vond 250€ voor deze ps3 wel een mooie prijs mits alles erbij zat en hij slechts 3 maanden oud is. Maar mits jij toch blijft geloven dat ik dezelfde jongen ben, maakt het niet veel uit wat ik hier nog verkondig :)

Master S

Legacy Member
robert-jan zei:
Ik vond 250€ voor deze ps3 wel een mooie prijs mits alles erbij zat en hij slechts 3 maanden oud is. Maar mits jij toch blijft geloven dat ik dezelfde jongen ben, maakt het niet veel uit wat ik hier nog verkondig :)

Sorry ma kvind het ook maar heel toevallig ze...

Robbe1990

Legacy Member
ow lol ik lees dit nu pas, robert-jan is zeker een andere persoon hoor. Trouwens wat hij zegt is waar iemand uit mijn klas biedt 285 euro dus dit topic mag dicht. Dit was zeker geen verkooptruc hoor.
grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan