Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kachito zei:offtopic, hehe je bent zeker robbe me ne nieuw account
you dont foul me boy!!!


robert-jan zei:Ik zoek al een tijdje eentje en een vriend van me raadde me aan om hier eens een kijkje te nemen. Ik kan ook eerst 40 berichtjes posten als je denkt dat ik dan wel een geldig bod kan uitbrengen
P.S: Misschien eerst enkele lessen Engels volgen voor je tracht er een hip zinnetje tussen te gooien?![]()

je bent pas de 12 van deze maand geregistreerd knul en de thread is op 10 dec uitgebracht. Je zag dat niemand zoveel wou geven dus heb je een nieuw account aangemaakt en zelf op u eigen ps3 geboden plus u nick robert-jan=robbe koman e iets origineler mag wel
you d'ont foul me boy, ma toch nice geprobeerd 

. 

robert-jan zei:LOL. Jij bent dan toch wel de domme hoor :d Ik ben absoluut niet dezelfde kerel :d Ik had nog geen account hier dus heb ik me geregistreerd zodat ik hier kon rondkijken om een nieuwe console (ps3 of xbox 360) aan te schaffen. Ik denk dat jij een beetje paranoia bent.
Denk dat deze thread trouwens dicht mag mits Robbe een bod had van een kennis van hem die 285€ wou geven, wat ikzelf toch iets te veel vond. Nu ga je mij dus ook in andere threads zien bieden, zou ik dat ook doen als ik dezelfde persoon was?
En het hip zinnetje slaat terug op de "you don't foul me" die je nu (pijnlijk genoeg) nog eens hebt gebruikt. Het is namelijk fool![]()

jaja what ever... ik ga hier mijn tijd ni meer verdoen.
) dan kunde beter naar 2dehands.be gaan zien 
robert-jan zei:Ik vond 250€ voor deze ps3 wel een mooie prijs mits alles erbij zat en hij slechts 3 maanden oud is. Maar mits jij toch blijft geloven dat ik dezelfde jongen ben, maakt het niet veel uit wat ik hier nog verkondig![]()