Archief - [TK] PS3 slim 250GB en Uncharted 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dibardi

Legacy Member
----------------------------THREAD CLOSED ---- PRODUCTS SOLD---------------------------


Hallo,

PS3 slim 250GB: Van een vriend en hij vind dat PS3 niets voor hem is. (€260 = Drizzle RS) MEENEEMPRIJS 265€.
Uncharted 2: Van mij (uitgespeeld). (€42 incl = fotos) MEENEEMPRIJS 44 incl!

Apart verkopen is dus mogelijk, maar bundelverkoop ook. Zeg wel hoeveel je voor de PS3 betaald en hoeveel je voor Uncharted 2 betaald.

Beide spullen zijn zaterdag (26/12) gekocht.

Liefst afhalen, prijs dus excl bieden...

Ik behoud het recht om de verkoop te annuleren. (staat ook op 2dehands, maar ik verkies 9lives...)

EDIT:
Ik had eerder iets in gedachten: PS3 = 250€ en Uncharted 40-50€, aangezien ze allebei splinternieuw zijn en in perfecte staat.
Bundel prijs is dan 290-300€ = goede zaak, want je betaald voor iets nieuws 30-40€ minder als je de pack koopt in een winkel.

EDIT 2:
Alle kabels enzo van de PS3 zitten er nog in, de plastiekjes en ik kan u zelfs een keizalig plastieken zakje van game mania erbij geven xD

Ik sluit vanavond, kwestie van er wat snelheid in te brengen. (ten laatste 22u15)
NOTE: Ik reageer waarschijnlijk morgen pas!

jonathan_d11

Legacy Member
Waar is het toestel aangekocht?
Alvast een bod van €230 onder voorbehoud.

dibardi

Legacy Member
200€ is te weinig als je het spel incl wilt.

Toestel is bij Game Mania (Dendermonde) aangekocht. Zo goed als nieuw, maar 1x gebruikt.
Het ruikt zelfs nog naar nieuw...

jonathan_d11

Legacy Member
€230 voor de PS3 indien ik het woensdag kan afhalen.

Drizzle RS

Legacy Member
Als Uncharted van jou is, welk spel zat er dan bijgeleverd bij de console?

dibardi

Legacy Member
vrukkus zei:
235 voor de PS3 afgehaald. kan vandaag zelfs nog

Alleen PS3 slim of is dit + het game?

Indien alleen PS3, bod genoteerd.
Sorry voor het late antwoord. Ik had het vandaag namelijk heel druk.

vrukkus

Legacy Member
alleen voor de PS3 en alleen geldig als er snel kan afgehandeld worden.

dibardi

Legacy Member
vrukkus zei:
alleen voor de PS3 en alleen geldig als er snel kan afgehandeld worden.

Bod genoteerd.

Kan je het morgen komen halen, mocht er niemand anders hoger bieden?
Hoe ga je betalen? Cash bij het afhalen - bankcontact voor het betalen?

Als je het wilt testen als je deze komt halen, zeg het me, want het kan zijn dat we tegen dan al verven en menne vriend heeft zijn PS3 hier in de doos laten liggen. Als je hem wilt testen, stel ik hem tegen morgen wel even op.

Gegevens wissen of ga je dit zelf doen?

vrukkus

Legacy Member
cash betaald bij afhalen, gegevens wissen doe ik wel zelf. En vertrouw erop dat een PS3 van een paar dagen oud nog werkt. Wanneer wordt er afgesloten? morgen afhalen is geen probleem.

dibardi

Legacy Member
Euhm, bod van de PS3 is wel ok, maar kzou graag iets horen van diene ket dat op Uncharted 2 heeft geboden.

Ik sluit waarschijnlijk vanavond af, tenzij er iemand een hoger bod plaats, dan geef ik je nog wel een kans om nog eens te bieden, tenzij je nu zegt dat je niet hoger gaat als 235€, dan sluit ik alsnog vanavond af. Heb je ergens anders nog een aanbod?

@fotos
Where are you?!

vrukkus

Legacy Member
hoger als 235 euro ga ik niet. Voor alle duidelijkheid aankoopbewijs is er toch bij?

dibardi

Legacy Member
vrukkus zei:
hoger als 235 euro ga ik niet. Voor alle duidelijkheid aankoopbewijs is er toch bij?

Jep jep, aankoopbewijs + garantie dus, controller, PS3 zelf :P, kabel voor aansluiting tv + USB kabel voor controller + kabel voor aansluiting aan de stroom. Alles wat je dus nodig hebt om te spelen :P

Indien er geen hoger bod komt, tegen welk uur kan je dit komen afhalen?

vrukkus

Legacy Member
Ik kan bijna de ganse dag behalve in de voormidaag niet dus u zegt maar wat u past.

dibardi

Legacy Member
Ook heel de dag, tenzij ik onverwachts ergens naartoe moet, maar ik zal mijn nr geven en geef u nummer dan ook. Als er dan iets dat ik het kan melden, zodat je niet naar hier komt om te kijken naar een gesloten deur :D

Even uit nieuwsgierigheid: Waarom koop je een PS3 slim 250GB? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan