Barbeet
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn versie van uncharted 2 verkopen.
Deze bevind zich in nieuwstaat, heb er 74,95 voor betaald in gamemania met de release.
Op het spel is amper 2, max 3 keers opgespeeld geweest, bevind zich dus in nieuwstaat.
Het is deze versie :
http://www.pu.nl/userfiles//U2AT_Collector's.jpg
Min 45 incl (doosje weegt redelijk veel)
Ik sluit af op donderdagavond om 19:30.
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Greetz
Ik zou graag mijn versie van uncharted 2 verkopen.
Deze bevind zich in nieuwstaat, heb er 74,95 voor betaald in gamemania met de release.
Op het spel is amper 2, max 3 keers opgespeeld geweest, bevind zich dus in nieuwstaat.
Het is deze versie :
http://www.pu.nl/userfiles//U2AT_Collector's.jpg
Min 45 incl (doosje weegt redelijk veel)
Ik sluit af op donderdagavond om 19:30.
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Greetz