Gusken
Legacy Member
Afro samurai opnieuw te koop omdat de persoon met wie ik een ruil had niet meer online is gekomen sinds een week. Moest hij nog online komen krijgt hij wel voorrang aangezien omdat hij GOW collection had.
Jammer genoeg was deze persoon hier nieuw & heb ik er dus niet teveel vertrouwen in dat de deal nog gaat doorgaan.
Minimum 15 excl, voorkeur gaat uit naar ruil.
Heb hier ook nog batman liggen die ik zou willen ruilen tegen dragon age, ben wel bereid van 10 euro op te leggen
.
Jammer genoeg was deze persoon hier nieuw & heb ik er dus niet teveel vertrouwen in dat de deal nog gaat doorgaan.Minimum 15 excl, voorkeur gaat uit naar ruil.
Heb hier ook nog batman liggen die ik zou willen ruilen tegen dragon age, ben wel bereid van 10 euro op te leggen
.