Archief - [TK/TR] Fallout 4 / Ratchet and Clank / Doom / Mad Max

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dr.salt

Legacy Member
Alle games in perfecte nieuwstaat en te koop, af te halen in Antwerpen of verzenden op kosten en risico koper.

Ruilvoorstellen zoek ik volgende games:::

The Witcher 3
Overwatch


VERKOCHT:::

Ratchet and Clank
Mad Max

dr.salt

Legacy Member
daedalus zei:

Op zich is dat ok voor mij, dan is het wel gewone verzending in een gewatteerde enveloppe als ik er eentje kan vinden, betaal je 2 euro meer kan ik taxipost track and trace 24h mini doen, dan komt het in een doosje, kan je traceren en heb je het de dag na verzending al binnen! Ik heb dat systeem liever aangezien er tijdens de zomermaanden veel jobstudenten werken bij de post die al eens met hun handjes zitten waar het niet hoort...

daedalus

Legacy Member
dr.salt zei:
Op zich is dat ok voor mij, dan is het wel gewone verzending in een gewatteerde enveloppe als ik er eentje kan vinden, betaal je 2 euro meer kan ik taxipost track and trace 24h mini doen, dan komt het in een doosje, kan je traceren en heb je het de dag na verzending al binnen! Ik heb dat systeem liever aangezien er tijdens de zomermaanden veel jobstudenten werken bij de post die al eens met hun handjes zitten waar het niet hoort...

gulden middenweg dan 33incl
met taxipost mini

dr.salt

Legacy Member
SpeedyP zei:
4 euro voor verzending ? :o 27 incl laatste bod

Voor die prijs verstuur ik in een enveloppe maar zoals hierboven is dat niet te volgen via track and trace en loop je het gevaar dat de inhoud gestolen wordt door medewerkers van BPost (wat ik al tot 2x toe heb mogen meemaken als ontvanger), betaal je 2 euro meer heb je het spel de dag na verzending en kan je het volgen via een tracking nummer :).

Voor 28euro wil ik het nog via bpost track and trace versturen en krijg je van mij die euro, ik heb gewoon liever zekerheid en veiligheid met dit soort zaken dan gedoe achteraf :).

dr.salt

Legacy Member
Bump

Speedyp laat niets van zich horen dus Doom nog steeds beschikbaar voor de geÏnteresseerden.

Daedalus heeft zijn games meteen ontvangen via taxipost 24h mini ;).

dr.salt

Legacy Member
Ik heb niet meteen een meeneemprijs in gedachte dus doe gerust een voorstel.

f3r3nt3

Legacy Member
Bod van 18 euro incl verzekerde zending voor Fallout 4
Waar in Antwerpen woon je precies? Eventueel is afhalen ook nog een optie

dr.salt

Legacy Member
Zolang je omgeving antwerpen stad kan afspreken heeft dat m'n voorkeur, laat maaar weten via pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan