Archief - TK/TR Ghostbusters S.E.,Oblivion,Burnout,Resident Evil5,ACI, Civilization,Saints row2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mapogo

Legacy Member
Te koop / te ruil

-Ghostbusters S.E. met bijhorende ghostbusters film op blu ray 32 inc
-Oblivion (niet plat, niet goty) 11 inc
- Burnout 11 inc ruil
- Resident Evil 5 17 inc ruil
- Assassins creed I (plat) 11 inc
- Fifa 09 : 9 inc
- Saints Row II (doosje beschadigd) 11 inc
- Civilization : Revolutions 13 inc

Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen, wil eventueel wel opleggen, indien nodig, combinaties van mijn games mogen ook tegen een recentere game!
Ben van Gistel
prijzen zijn meeneemprijzen

Enkel Interessse in :
- COD MW2 hardened edition
- Mag
- Battlefield BC I : golden edition
- Ratchet & Clank : CIT special edition
- Dj Hero
- Uncharted 2 : steelcase
- Red Faction Guerrilla
- Call of Juarez
- Madagascar 2
- Madagascar Kartz
- Lego Batman & Starwars
- Eyepet + game
- Fallout GOTY
- Monopoly
- Tekken
- Bladestorm
- Conan

mXXX

Legacy Member
operation flashpoint 2 vs resident evil 5?
kweet dat je die al hebt gehad... maar aangezien operation flashpoint nieuwer is dan RE5 kan je deze mss nog ruilen fso?

Mapogo

Legacy Member
@mXXX , maar dan zit ik met operation flashpoint die ik terug moet ruilen, en is denk ik niet zoveel interesse naar op het forum, zou graag zo snel mogelijk terug een paar games willen spelen
@tinytim nee sorry, voor coj heb ik ghostbusters niet over

mXXX

Legacy Member
infamous of need for speed undercover of R&c tools of destruction dan? (is wel van een vriend dus zalk eerst ff moeten vragen...)
binnenkort heb ik ninja gaiden sigma uit als je dit mss wilt?

Mapogo

Legacy Member
infamous & nfsu & r&c al gehad
ninja zegt me niks , toch bedankt!

tinytim

Legacy Member
eventueel 1 van de volgende :condemned2, fifa 09, resistance of MLB07 +call of juarez

Mapogo

Legacy Member
jammer deze heb ik allemaal gehad ,anders had ik zeker interesse
mohaa51 genoteerd, sluit af op donderdagavond 21u

tinytim

Legacy Member
Heb eventueel nog tony hawks project 8 of saints row 2.
Verder heb ik jammer genoeg niks meer in de aanbieding.

Mapogo

Legacy Member
ik ga je moeten teleurstellen, saints row II staat vanboven in m'n lijstje, en tony hawk zegt me niets, ben niet aan skate games, toch bedankt voor de moeite!!

Mapogo

Legacy Member
Lego batman kost nog 20 € nieuw in Bart Smit. Resident evil 5 goedkoopste te vinden voor 40 € denk ik en ghostbusters is nog duurder, dus nee bedankt

Foirzie

Legacy Member
Ghostbusters tegen Brutal legend?
Ik heb ook nog bf bc liggen, maar niet de golden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan